nieuwe videokaart werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

said070

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
hallo ik heb een nieuwe videokaart AGP geforce 6200

als ik mijn pc opstart en aan doet komt er geen beeld .
als ik de nieuwe videokaart er in heb

als ik de videokaart eruit haalt en onboard ga krijg ik wel beeld .

kan iemand mij helpen ? groetjes : SAid

ik heb een compaq s3750nl \

ik heb eens goed gekeken en ik zag dat aan mn slot wat miste een soort klik ding kan dat het zijn ?

Hoi,

kreeg je ook geen melding "nieuwe hardware gevonden" toen je hem voor het eerst installeerde en je PC opstarte?

Grtz.

Hoe kan hij die melding dan zien, als hij geen beeld heeft op zijn PC-monitor.

Ik weet niet precies, maar zou je misschien even kijken bij BIOS om onboard video uit te schakelen. Twee video's geven misschien een botsing. dus de ene moet eerst uitgeschakeld worden.

idd eerst met on-board in de bios aangeven dat je een AGP gebruikt (wil gaan gebruiken)
daarna opnieuw starten neiuwe kaart erin

Dacht dat de "on board" automatisch werd uitgeschakeld bij ingebruikname van het AGP slot(?)
Weer wat geleerd indien dit niet zo is:)

Grtz.

JAH gedaan mn pc start nu op met de nieuwe videokaart . aleen als in mn stekker er in wilt doen geeft die nu geen beeld .

als ik wil updaten krijg ik een error :eek:

Dacht dat de "on board" automatisch werd uitgeschakeld bij ingebruikname van het AGP slot(?)
Weer wat geleerd indien dit niet zo is:)

Grtz.

licht aan het moeder bord de nieuwste dedecteren auto een videokaart n het agp/pci-e slot maar sommige borden willen dat niet en daar moet het handmatig gedaan worden

JAH gedaan mn pc start nu op met de nieuwe videokaart . aleen als in mn stekker er in wilt doen geeft die nu geen beeld .

als ik wil updaten krijg ik een error :eek:

Download je wel de nieuwste drivers van de site, die van de Cd zullen wel veroudert zijn...

Onboard videokaart kan je niet weghalen van moederbord.

BluRay heeft gelijk, jij moet een nieuwe drivers van de moederbord downloaden.
Kijk even welke merk die moederbord heeft, en zoek in internetwereld een nieuwe driver op en installeer dat even, maar dat is niet zonder riscio.

Als je niet durft, dan is het verstandig om je computer even naar winkelte brengen, waar je videokaart hebt gekocht, leg hem/haar even uit wat er aan de hand is; het kost je misschien wel een paar euro's, aan jouw keuze.

Groetjes De Vogeltjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan