Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

JesseM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2003
hallo ik ben net nieuw op dit forum en ik heb een vraag. Sinds vanmiddag krijg ik op mijn beeldscherm allemaal grijze strepen, en alle kleuren zijn een beetje vervormd. Ik heb de nieuwste drivers etc gedownload, systeem herstel geprobeerd maar dat was het allemaal niet. Nu heb ik mijn kast open gehaald en alles met een kwastje schoongemaakt. Ik sluit de pc weer aan en start em op. Kijk ik naar me Geforce 2 kaart blijkt dat de cooler helemaal niet draait. Hij zit bijna vast ik moet moeite doen em rond te laten draaien. Ik ben nu dus van plan een nieuwe videokaart aan te schaffen. Nu heb ik bij mijn computer winkel 2 kaarten gezien.

XFX Geforce 4 MX440SE/T 64MB DDR TV-out en de

XFX Geforce 2 MX400 64MB AGP

Welke kan ik beter kiezen?
Mijn systeem:
Moederbord: A-Open AK33 4x AGP ATX
Amd Athlon 800 Mhz
128 mb ram
30 gig schijf

meer toch niet nodig?
De kaart die ik nu heb is een Geforce 2 Mx 400 32 Mb

Ik heb geen duurdere en betere kaart nodig, want ik gebruik de pc alleen voor internet en school. En speel af en toe games. En dan games die met me vorige kaart perfect spelen.
Alvast bedankt voor je antwoord.

Jesse

Alletwee de kaarten zijn goed.
Het is maar net de vraag wat jij er mee wilt doen.

Even terug naar je huidige kaart want als die weer werkt is je probleem ook opgelost.
Wanneer je ventilator niet meer draait dan is de boel waarschijnlijk ernstig vervuild of er is iets tussen gekoemen.
In beide gevallen is met beleid de boel weer gangbaar te krijgen en heb je helemaal geen nieuwe kaart nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan