Eagle Creek
Verenigingslid
- Lid geworden
- 3 okt 2002
Nieuwe videokaart, advies gevraagd
Howdy!
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart.
Waarom?
Mijn huidige videokaart levert veel problemen op. Wanneer ik dit niet op kan lossen wil ik toch een nieuwe.. Is het probleem daar niet mee verholpen weet ik zeker dat het ergens anders ligt (dus ja ik ga eerst een gewone kaart testen).
Wat heb ik nu?
Ik heb een Ati Radeon 9800 SE, 128 MB (NP: €179)
De prestaties bevallen mij redelijk moet ik zeggen. Ik was een nVidea GeForce II, 64 MB gewend dus dan ben je snel tevreden.
Wat wil ik?
Ik wil een goede videokaart waar ik stevig mee kan gamen en die ook nog wel een aardige resolutie aankan.
Wat doe ik?
Ik doe relatief weinig games maar wat ik speel is vrij heavy.. En ik wil er toch wel even mee vooruit kunnen.
Wat is de rest van mijn PC?
Een P IV 3.00 Ghz (2.95 running)
1024 DDRRAM
AsRock P4VT8+
Voorkeur?
Ik had goede ervaringen met nVidea altijd en las ook vrij goede reviews.. Mja.
Waar?
Als het kan moet ie hier bij staan: http://shop.powerline.nl/s/iproduct.php?id=VK maar zo niet is het niet een grote ramp als ik er maar aan kan komen (informatique is ook nog wel ok).
Hoe duur?
Voor een dubbeltje op de eerste rang.. Te mooi om waar te zijn.
Ik wil er best geld voor uitgeven maar €555 voor een videokaart is me te gortig (ok.. je hebt dan wel 16 pipelines en 256 MB maar toch..)
Minimaal €100 heb ik er wel voor over.
Uuund?
Hebben jullie een goed advies voor mij? Of meer info nodig?
Please post it!
Als je hebt ook reviews/tests/ervaringen.
THX! :thumb:.
Howdy!
Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart.
Waarom?
Mijn huidige videokaart levert veel problemen op. Wanneer ik dit niet op kan lossen wil ik toch een nieuwe.. Is het probleem daar niet mee verholpen weet ik zeker dat het ergens anders ligt (dus ja ik ga eerst een gewone kaart testen).
Wat heb ik nu?
Ik heb een Ati Radeon 9800 SE, 128 MB (NP: €179)
De prestaties bevallen mij redelijk moet ik zeggen. Ik was een nVidea GeForce II, 64 MB gewend dus dan ben je snel tevreden.
Wat wil ik?
Ik wil een goede videokaart waar ik stevig mee kan gamen en die ook nog wel een aardige resolutie aankan.
Wat doe ik?
Ik doe relatief weinig games maar wat ik speel is vrij heavy.. En ik wil er toch wel even mee vooruit kunnen.
Wat is de rest van mijn PC?
Een P IV 3.00 Ghz (2.95 running)
1024 DDRRAM
AsRock P4VT8+
Voorkeur?
Ik had goede ervaringen met nVidea altijd en las ook vrij goede reviews.. Mja.
Waar?
Als het kan moet ie hier bij staan: http://shop.powerline.nl/s/iproduct.php?id=VK maar zo niet is het niet een grote ramp als ik er maar aan kan komen (informatique is ook nog wel ok).
Hoe duur?
Voor een dubbeltje op de eerste rang.. Te mooi om waar te zijn.
Ik wil er best geld voor uitgeven maar €555 voor een videokaart is me te gortig (ok.. je hebt dan wel 16 pipelines en 256 MB maar toch..)
Minimaal €100 heb ik er wel voor over.
Uuund?
Hebben jullie een goed advies voor mij? Of meer info nodig?
Please post it!
Als je hebt ook reviews/tests/ervaringen.
THX! :thumb:.
Laatst bewerkt: