nieuwe videokaaRT!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lesley88

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2004
Hoi mensen ik ben van plan om over een maand ongeveer nieuwe videokaart te bestellen, de reden daarvan is dat ik beetje met de tyd wil meelopen.

Ik heb nu een geforce 6200Ge/Td 128mb een prima kaart alleen speel nu ook cod2 en merk dat die te zwaar heeft fps rond 40 a 50 en sniperend 30 of lager.:confused:

K heb hem nu een jaar zit nu voor 2de handse kaarten te kijken of raden jullie me een nieuwe en goeie aan me budget ligt op max.. 110 euro!:thumb:

halleee

Ik raad je natuurlijke een nieuwe kaart aan, want je weet niet wat de 2de hands kaart al meegemaakt heeft. Als ie bv overgeklokt is kan hij al ver versleten zijn en zijn beste tijd gehad hebben.
( of je moet de persoon persoonlijk kennen en weten wat hij met die kaart gedaan heeft).

wil je een AGP kaart? of PCI-E

AGP maar heb op 4 videokaarten geboden op marktplaats.nl.
op een fx5900XT en 9800PRO en 6800LE en 6600GT:rolleyes:

Beetje ghoed of niet?:cool:

Mij voorkeur gaat uit naar de 9800 Pro

Ik heb een paar keer een Gforce gehad maar ben er niet weg van.

Nu heb ikzelf ook een radeon 9800 werkt perfect moet ik zeggen.

Mensen de 9800PRO valt al weg hijs al verkocht:(
Denk ook die 6600GT maar past dat ding wel in mijn systeem?

AMD 64 3000+ , 400 watt powercolor voeding, 1024mb ram pc3200 geheugen. is de 6600GT geen overkill?:cool:

ik zou je aanraden even te wachten met het kopen van een nieuwe videokaart.

btw. ik had gehoord dat het mogelijk is om cod2 te draaiden op directx 7 functies waardoor je meer fps haalt. :thumb:

Is de geforce 6800 sneller dan een 6600 gt? Want ik vind het prijsverschil eiglijk egt belachelijk weinig: 3 euro verschil. Moet zelf ook een nieuwe kaart kopen en twijfel nog tussen een 6800 en een 6600gt(welke van de 2 is het best overklokbaar?)

nou wat denk je zelf :p ..
als je een tijdje terugkijkt was het verschil tussen de 6600 en 6800 wel groter in prijs

Ja ik heb nu ook op een 9800XL 128mb geboden is dat een goeie kaart voor 100euros?:rolleyes:

als je 5 jaar geleden keek....zeker!!!....
als je over 3 maanden kijkt....neen :p

kijk ik wil ook best wel een nieuwe kaart kopen voor maximaal 120 euro! dat is echt uiterste.:rolleyes:

Maar dan kan je gewoon niks vinden ja de 6600 gewone.

nou, ik zou zeggen, heb geduld en wacht tot er een betere kaart komt met een leuker prijsje.

heb nu een gewone 6800 voor 129,95 euro gezien.:)
Dat vind ik nou niet duur maar is dat geen overkill voor me pc?:rolleyes:
maar ik nu zie zie ik ook een x800SE voor 139 welke is nou beter ,want dan ga ik misschien volgende week voor die kaarten kijken.:cool:

www.informatique.nl

Laatst bewerkt:
sorry dubbele post maar ik heb een mail gehad van de 9800Xxl voor 100 euro . Btere keus?:rolleyes:

Ik denk dat de 6800 beter is dan die andere 3 kaarten die je noemde.
- De x850 op zijn beurt is volgens mijn wel weer beter dan de 6800, ietsje duurder maargoed.
http://www.hothardware.com/viewarticle.cfm?articleid=610&cid=2

- Ga voor de 6800, ik heb zelf een 6600gt en dat bevalt gewoon hartstikke goed. De prijzen voor de 6800 zijn rendabel genoeg.
pricewatch

laatste tip: vraag nooit over je hardware-aankopen op een forum. De verschillende opinies wordt je niks wijzer van. Probeer je te verdiepen in reviews en testen gedaan door gerenomeerde gamebladen etc.

Ja bedankt maar ik heb veel op marktplaats geboden dus ik krijg nu allemaal mails binnen:p

nu bijv.. radeon 9800PRO 90 euro .
:cool:

mooi :)

Als je een beetje surft op internet kun je zon kaart ook weer softwarematig overclocken of patchen naar een 9800 XT

Ja daarom ik kan hem volgende week ophalen bij hem en scheeld me toch weer zo 40 euro:D

Het is niet de nieuwste maar kan der wel paar jaar mee verder.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan