Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Darcey

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Hey ik wil een nieuwe videokaart gaan kopen heb op dit moment een Nvidia 6600 GT 265Mb... Niks mis mee alleen wil nog betere graphics ook voor de wat nieuwere games optimaal te kunnen spelen.

Wat is aan te raden?

Bedankt

Je moet er echt op letten dat je nieuwe video kaart minimaal Pixel Shader 3 heeft!!! 2 is al te laag... Dit hebben de nieuwste videogames ( splinter cell: double agent bijvoorbeeld )al nodig... Wanneer je dit niet hebt kan je het dus gewoon niet spelen.

Misschien zie je op deze site wel een goeie videokaart.
Er zijn ook reacties dus je kan kijken wat andere mensen er van vinden en de prijs.

Dit is gewoon een aanrader als dit binnen je budget past?

Wat is je budget eigenlijk?

Mijn budget is tot 170 euro zoiets...

Moet in iedergeval PCI-E zijn liefst 256mb
Wat vinden jullie van de Gigabyte GeForce 7600GS???

ik heb zelf de x1950 pro die 189 is op dit moment maar wel de beste prijs/kwaliteits verhouding heeft.
Hij heeft ook de 256 GDDR3 geheugen en pixel shader 3,0

Er zijn ook zoveel soorten en merken dat je er niet goed van wordt

Klopt, zoveel keus. Soms zie je door de bomen het bos niet, maar de kaarten die je dacht is prima. Maar dit kaartje is ook goed van the squaler.

Oke... maar welk merk raad je me daan? want daar heb je ook weer verschillende van....
Het liefst heb ik een Nvidia kaart omdat ik al 2 ATI kaarten heb gehad waarmee ik wat problemen heb gehad.
Ik ben er dus op uitgekeken, me Nvidia kaart die ik nu heb werkt super met alles, vandaar...

Laatst bewerkt:
dat je in het verleden problemen hebt gehad hoeft niet zo te zijn dat je dat nu ook krijgt hoor ATI gaat ook verder met ontwikkelen en updaten. :cool:

Kaartje

dat je in het verleden problemen hebt gehad hoeft niet zo te zijn dat je dat nu ook krijgt hoor ATI gaat ook verder met ontwikkelen en updaten. :cool:
Klopt heb je gelijk in maar iemand een voorkeur van een merk dan?
En welk kaartje kan ik nou het beste nemen?
- x1950 pro ???
- Gigabyte GeForce 7600GS
- of iets anders?

Ik heb in de ene pc een ATI kaart en in de ander een nVidia, en beide doen het prima!:thumb:
Heb een lichte voorkeur naar ATI maar nVidia vind ik ook een prima merk.

Ik zou voor de X1950 Pro gaan.:thumb:

Ik heb in de ene pc een ATI kaart en in de ander een nVidia, en beide doen het prima!:thumb:
Heb een lichte voorkeur naar ATI maar nVidia vind ik ook een prima merk.

Ik zou voor de X1950 Pro gaan.:thumb:
Oke de X1950 Pro
Maar welke uitgever/merk?
- Asus Radeon X1950 Pro
- Club3D Radeon X1950 Pro
- GeCube Radeon X1950 Pro
- HIS Radeon X1950 Pro
- MSI Radeon RX1950 Pro
- PowerColor Radeon X1950 Pro
- Sapphire Radeon X1950 Pro

Ik heb alleen een PCI-E aansluiting!!!

Laatst bewerkt: