Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Molotovie

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hallo

Ik ben van plan een nieuwe videokaart te kopen omdat ik nu een onboard heb die veel geheugen trekt(364MB RAM geheugen ofzo) en ik heb al verschillende soorten merken RAM geheugenreepjes uitgeprobeerd maar die Packard Bell pc laat alleen maar een eigen merk RAM geheugen door ofzo dus dan zou ik er eentje moeten bestellen van 76€ en dat is gewoon geldverspilling dus ik dacht aan een Sapphire X1300 256 pro tvo dvi pci-e
Die kost 90€ en nu is mijn vraag of deze goed zou kunnen werken met de zware graphics van spelletjes en met de zware graphics van Vista
Ik heb trouwens 1GB RAM(667 mhz) geheugen en een videokaart trekt volgens mij ook RAM geheugen dus zou dat allemaal wel kunnen? want ik heb sowieso al 600MB RAM geheugen nodig voor Vista en dan zou ik ook nog eens een spelletje moeten kunnen spelen en kan dat dan?
en ik heb een PCI Express aansluiting op me computer zitten dus zou dat dan passen?

Dit zijn de specs van de Videokaart:
RADEON X1300 PRO - 600MHz Core
512MB/256MB of GDDR3/DDR2 - 800 MHz Memory
128-bit memory interface
4 Pixel Pipelines
PCI Express x16
RAMDAC - 2x400MHz
FullStream (Video-deblocking) - Real, divX, WM9
Hydravision 3 Dual Display support
Maximum 3D Graphics Resolution of 2560x1600

Bvd

Greetings,
Molotovie

Laatst bewerkt:
Laat ik het dan ff anders vragen
Zuigt deze videokaart veel geheugen?

ik zou niet weten hoeveel stroom die vreet.
maar je hept in iedergeval voor pci-e deze nodig:

hoeveel watt is je voeding? en wat voor merk (merkloos waarschijnlijk)

ik persoonlijk vind packed bell niks!!

Bijlagen

• PCI-E.jpg
    PCI-E.jpg
    16,8 KB · Weergaven: 24
ik zou niet weten hoeveel stroom die vreet.
maar je hept in iedergeval voor pci-e deze nodig:

hoeveel watt is je voeding? en wat voor merk (merkloos waarschijnlijk)

ik persoonlijk vind packed bell niks!!
Wat is dat voor kabeltje?
Ik zelf denk dat ik dat kabeltje niet nodig heb want mijn computer is net nieuw(dus hij is ongeveer een maandje/half maandje geleden ofzo geproduceerd) en er zit ook een PCI Express aansluiting op mijn Mobo

Laatst bewerkt:
zwaardere pci,e kaarten hebben extra voeding nodig, daar is de 6 polige kabeltje voor.

de X1300 heeft die dacht ik niet nodig,anders eerst in je kast kijken of er een aan je voeding zit.
de kaart zuigt geen geheugen,heeft hij zelf, 256 of 512 MB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan