Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christian89

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2007
Ik heb nu een 6600GT, maar hij werkt niet echt meer lekker..

Nu zou ik graag een nieuwe kaart willen die de meeste nieuwe spellen (TES5, etc) aankan in redelijke resolutie (Mid kwaliteit). Ik wil namelijk niet teveel geld er aan spenderen.. Ik had de 7600 GS op het oog (GeForce dus), maar is dit een goede koop?
Of hebben jullie nog goede aanbevelingen voor kaarten die betaalbaar zijn, en redelijke kwaliteit hebben..

videokaart

Hallo.

Euhm , je zou denk ik beter de 7600 gt kunne nemen. heeft een vriend van mij ook.
En wat vind jij betaalbaar, tot 100 euro of ....?

Onno

http://tweakers.net/nieuws/41507/nVidia-introduceert-GeForce-7600-en-7900-serie.html

Daar staat het denk ik wel . wat ik zelf een goeie videokaart vind is de ati radeon 1600 pro silent. rond de 95 euro. kan daar alles mee op high spelen.:D ( de meeste spellen) maar is zeker een goed kaartje.

Onno

je kunt niet zomaar zeggen dat je met een 1600 alles op high kunt spelen

is van meerdere factoren afhankelijk

we weten ook nog niet wat de drest van zijn systeem is

videokaart

Ik zeg toch ook niet alles op high? de meeste spellen.

''Alles op high'' botst met ''(de meeste spellen)''.

Wat je zei, kan dus niet. :)

videokaart

Euhm ik zeg de meeste spellen, die ik speel. ik zeg toch niet alles ? ok dan kan ik dat niet zeggen, klaar.:shocked:

Euhm ik zeg de meeste spellen, die ik speel. ik zeg toch niet alles ? ok dan kan ik dat niet zeggen, klaar.:shocked:

Nee, jij zei letterlijk alles. Et staat er nog steeds.

kan daar alles mee op high spelen. ( de meeste spellen)

''Alles'' is niet hetzelfde als ''meeste'', dus daarom zei ik ook dat die 2 botsen met elkaar en dat het dus niet kan.

Maar goed, laten we maar weer ontopic gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan