Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

geraarbrtt

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2004
Berichten
248
Mijn videokaart is stuk denk ik want bij het opstarten krijg ik blauwe strepen in mijn beeld en wanneer er wordt aangemeld in windows valt te computer uit en start opnieuw op + melding modus wordt niet ondersteund heb al geprobeerd met ander scherm dus het ligt daar niet aan.

Ik zou graag een nieuwe kaart kopen.
Ik speel niet veel games maar voornamelijk tv, films en dergelijke, dus het moet geen mega dure kaar zijn.

Wat vinden julie van deze?

PCIE nVidia 7300LE 256MB TVO/DVI
 
Geef eerst eens wat meer info over je systeem, zoals naam en type moederbord, processor, geheugen etc.
Het een hangt allemaal samen met het ander...
 
Medion pc dual core
1024mb-ram
200 gb hdd
nvidia geforce 6700xl pcie
moederbord kan ik niet vanbuiten zeggen en kan nu niet meer kijken door videokaart
Ik denk dat de processor een amd is
 
Even voor alle zekerheid: wat voor monitor heb je? CRT of TFT? en wat zijn merk en type?
 
Dat lijkt inderdaad op een kapotte videokaart. Heb je al gecontroleerd of die videokaart niet vol met stof zit en de ventilator nog naar behoren draait?

Overigens zou ik niet kiezen voor een 7300LE, dat is een 64 bits kaart, zelfs al speel je geen spelletjes ga je daar spijt van krijgen. Een 7600GS presteert behoorlijk wat beter en is ook niet al te duur.
 
Deze dan?

PCIE/SLI GF7600GS 400Mhz 256Mb HDTV/DVI

En voor alle zekerheid om te weten of je een PCI-E kaart hebt zonder je pc open te maken is dat wanneer je via eigenschappen - instellingen - geavanceerd en dan tabblad van je videokaart je gegevens en temperatuur en dergelijke kan aflezen?
 
Laatst bewerkt:
Deze dan?

PCIE/SLI GF7600GS 400Mhz 256Mb HDTV/DVI

En voor alle zekerheid om te weten of je een PCI-E kaart hebt zonder je pc open te maken is dat wanneer je via eigenschappen - instellingen - geavanceerd en dan tabblad van je videokaart je gegevens en temperatuur en dergelijke kan aflezen?

Als je gewoon het type geeft van je PC kunnen we daar ook zo wel achter komen.
 
Dus als ik die neem mag dat geen probleem zijn dan?

PCIE/SLI GF7600GS 400Mhz 256Mb HDTV/DVI
 
Als je een pci-e kaart koop en steekt moet je met bepaalde dingen rekening houden? Of gaan alle pci-e kaarten op je poort (er bestaan geen bepaalde types in?) Dus het maakt ook niet uit als je een 128,256,512 mb-ram kaart koopt alles gaat of niet???
 
Nee hoor, dat maakt niets uit.
Overigens, ik weet niet wat de kaart kost, maar dat 'SLI' is niet noodzakelijk (dat is om twee videokaarten te koppelen voor betere prestaties)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan