Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mordsith

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Hey mensen,

Ik ben hier net nieuw, en zie allemaal info over grafische kaarten:D
En ik wil zelf nieuwe grafische kaart kopen, maar ik zie dat je bij een geforce 8800 gts een extra voeding nodig heb en een extra koeler. (ben noob hier in dus kan zijn dat ik het fout heb begrepen(A)). Maar wil dus een redelijk goede videokaart kopen zonder dat ik extra koeler of voeding nodig heb. Weten jullie mischien paar leuke:) Budget 200 ongeveer:cool:

Mijn pc
iMedia 9450
• Legitieme Windows® XP Home Edition
• 2,66 GHz
• Intel® Pentium® D dual-core Processor 805
• 533 Mhz
• 1024 MB DDR2
• 300 GB SERIAL ATA

Alvast bedankt:thumb:

Hoeveel Watt heeft je huidige voeding?

En om even verder antwoord te geven op je vraag:

Cooler zit erbij.

Een aparte voeding is niet nodig, je voeding moet genoeg aantal Watts leveren.

Laatst bewerkt:
Oki bedankt voor je antwoord.

Euh wat,t hoe kan je dat bekijken, met everest? of ook met dxdiag?:rolleyes:

En pas deze videokaart in elke pc kast, want hij leek nog al groot vond ik zelf.

Het aantal Watts staat op de voeding zelf, dat valt niet uit te lezen.:rolleyes:

Afmetingen 8800GTS: (BxDxH) 22.9 cm x 11.1 cm x 3.8 cm

Ik heb de voeding bekeken maar kon nergens de watt vinden:(
Waar kan je het precies af lezen?

En hoe je precies weten of de video kaart past. Zag de afmetingen wel maar moet je daarvoor de kast ophalen om te meten of het past zeg maar?

Oke, ik heb even goed rond geneust op deze site. En weet nu hoe ik de watt van de voeding af kan lezen. Dat zal ik morgen gaan doen, en kan iemand misschienog informatie geven over hoe je er achter komt of de videokaart in de kast past:)

Alvast bedankt voor de vorige informatie:thumb: en tot morgen :D

Oki bedankt voor de info, maar heb gelezen dat wanneer ik de geforce 8800 gts koopt dit voor bottleneck zorgt. wat houdt dit precies in?

Nu heb ik gekozen voor geforce 8600 gts omdat deze direct 10 ondersteunt. Maar zorgt dit dan niet voor bottleneckt?:confused:

Zo ja welke kaart is dan het beste die ik kan nemen met mijn pc:)?

@ dollondarko

Toch bedankt voor de info en de moeite:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je videokaart de bottleneck is, dan is ie te snel en te goed voor de overige componenten in je PC. Aangezien jij een game-PC wilt, is de 8800GTS geen enkel probleem.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan