nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

gangkill

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 sep 2006
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan zou ik toch voor de Sparkle GeForce 6200 gaan, is iets sneller nog of eigenlijk... iets minder langzaam...

[smallimg]http://img88.imageshack.us/img88/3432/42735415ca4.jpg[/smallimg]
Klikbaar.

is hij beter/veel beter/ of maar net beter dan de onboard videokaart die ik hier in heb zitten en is het nog verstandig om nog 512 mb ram er bij in te pluggen of 1 van 1 gb?
en kan je met everest ook de voeding zien want dat kon ik niet vinden of moet ik dan ff in mijn kast kijken?

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke voeding je hebt is niet te zien met Everest, daarvoor moet je de PC open maken.

Wat wil je gaan doen met de PC, want verwacht geen wonderen van dat systeem met ook nog eens een redelijk trage Celeron processor

tuurlijk verwacht ik geen wonderen van mijn pctje, maar ik wou een beetje gamen, want met deze videokaart kan ik haast niets. Maar is het de moeite om deze videokaart er in te stoppen, want ga over 3/4 jaar een nieuwe pc kopen en dan wil ik nu geen 70 euries verspillen

Het is uiteraard een verbetering, maar wanneer ik van plan zou zijn om over een tijdje een andere pc te kopen, dan zou ik die 70,- euro voor deze verbetering niet uitgeven...

Maar dat is uiteraard persoonlijk!

ok is goed ik zal er ff heel goed over nadenken, ik zou graag nu een andere pc willen maarjah mijn pa wil het niet dus zal nog wel ff moeten uithouden met mijn pc.
Zou ik bf2 (low settings) kunnen spelen met die videokaart bij canirunit was alleen mijn videokaart te slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan