nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsio

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
ik heb zo'n *** dell pc ik zou de meeste spellen wel kunnen spelen als ik een betere videokaart inzit maar ik heb geen pci-e.
ik heb hier een 8500gt pci gevonden: http://www.dollarshops.eu/product_info.php/products_id/1117

maar als ik op dat plaatje kijk zie ik eerst zo'n klein stukje dan een grote en dan weer een kleine, dat past bij mij niet in me pci slot

?¿WIE KAN ME HELPEN¿?

lijkt me pci-e zo op het plaatje en dat past juist niet.
welke dell heb je?
Mogelijk is er een andere oplossing

mvg leo

ik heb een dell dimension 3000 met 2.8 ghz p4 processor en ik heb er ook meer werkgeheugen in 1,25 gb

lijkt me pci-e zo op het plaatje en dat past juist niet.

Ze hebben inderdaad het plaatje gebruikt van een PCI-E kaart, maar het gaat wel degelijk om een PCI kaart.
Ik denk dat op dit moment de 8500GT het hoogst haalbare is met een PCI kaart.

maar het gaat wel degelijk om een PCI kaart
In dat geval past de kaart dus wel.
De voeding (250w) is wel krap bemeten.
De kaart is wel niet een super stroomvreter, maar het lijkt me goed om er rekening mee te houden dat er misschien een sterkere voeding nodig is.
mvg leo

In dat geval past de kaart dus wel.
De voeding (250w) is wel krap bemeten.
De kaart is wel niet een super stroomvreter, maar het lijkt me goed om er rekening mee te houden dat er misschien een sterkere voeding nodig is.
mvg leo

Daar zat ik ook meteen aan te denken.

Een A-merk voeding is tegenwoordig ook niet al te duur meer.
Rond de 40-50 euro voor een 400-500 watt voeding.

Dan weet je zeker dat de voeding het goed trekt..
Je kunt het uiteraard ook eerst gewoon proberen, als je een constante hoge piep hoort bij installatie van de videokaart, dan weet je hoe laat het is..

groeten Thijs

dus als ik em koop krijg ik gwn een kaart die in me pci slot past?
en met de voeding zal ik eerst wel ff proberen.

reacite gehad, het is wel een pci (vergelijk maar met pci-e) maar hun zegge dat het voor een pci videokaart altijd anders is.......
als ik em bestel en hij is verkeerd krijg ik toch een andere :D (zeggen ze)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan