Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajax98

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
Hey!

Ik wil een nieuwe betere videokaart voor mijn computer kopen. Ik wil van 256mb naar 512 mb gaan. Ik weet verder niet zo heel veel van hardware af dus vraag ik nu bij deze jullie advies wat voor een kaart ik moet kopen. Ik wil rond de €100 tot 120 uitgeven.

Hieronder heb ik een lijst geupload met de specs van mijn pc. Als dit anders gedaan dient te worden hoor ik het.

http://www.megaupload.com/?d=PO1RFOS0

Ik hoop advies te krijgen. Alvast bedankt.

Ps. Kan ik met 512 mb de nieuwste spellen spelen?

Hoi,

Ik denk zo dat dit misschien wel een mooie kaart voor je is alleen je vermeld niet hoeveel watt je voeding je hebt volgens deze site heb je in ieder geval minimaal en voeding van 450watt nodig.

Modag

Bedankt voor je reactie, echter twee vragen. Waar kan ik zien hoeveel watt het is en ik zie dat de videokaart die jij aangeeft DDR3 is. In mijn pc zit nu een DDR4 als ik everest moet geloven

Hoi,

Het wattage kan je op de voeding zelf bekijken en het is geen ddr 3 maar gdr3 even dit terzijde maar de 4850 is echt een stuk beter kijk maar eens hier .
Zomaar een vb. hoor.
Modag

Laatst bewerkt:
Het ziet er idd een stuk beter uit. probleem is alleen, ik heb net mijn computer open gemaakt en de voeding blijkt 350 watt te zijn. Moet ik deze dan ook perse vervangen? en voor wat?

In ieder geval bedankt voor je snelle reacties telkens

hoi

geheugen wat je nu hebt is ddr2.

Maar idd voor een 4850 denk ik ook dat je aan een nieuwe voeding toe bent.Je kunt geluk hebben aangezien Dell ook met goede voedingen werkt.

Laatst bewerkt:
Beide zijn goede voedingen.

Je hebt een normale atx kast?Dan zou het passen..

Ja dat heb ik wel, dan ga ik de 550 watt voeding halen aangezien die maar iets duurder is

Nee, maar ik heb een normale kast dus ik ga er vanuit dat het wel past, bovendien heb ik nu de 2600 XT erin zitten, ook van Ati dus het verschil zal denk ik niet heel groot zijn. Ik heb verder gewoon een computer die je op de grond hebt staan, weet de naam er niet van.

Laatst bewerkt:
Ik heb even lopen zoeken en als het klopt is de 4870 24 cm lang. Ik heb ook via internet gevonden dat de 2600XT 23 cm lang is, ik heb het nog niet nagemeten maar als dit zo is dan verwacht ik er geen problemen mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan