nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

cor12345

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
hallo

ik wil graag een nieuwe videokaart aanschaffen
dat is deze:
Asus ENGT220 DI 1GD3 1GB
maar hoeveel wat heeft hij nodig ik bedoel voeding

groetjes cornelis

hallo

ik bedoel hoeveel wat ik nodig heb
van de voeding van mijn pc voor de videokaart

groetjes cornelis

Hoi,

Ja dat begrijp ik maar denk dat dit ook een aandachtspunt is een hoeveel watt is de voeding in de hp 350?

hallo

ik geloof 230 wat
en anders koop ik een nieuwe

groetjes cornelis

Hoi,

Je zou het kunnen proberen met deze voeding je merkt het gauw genoeg maar met de update van je vorige topic zou ik geloof ik voor een wat zwaardere gaan.
En ik bedoel met passen de huidige kaarten zijn wat lang en ik denk dat je aangezien je een m-atx bord hebt en koopt niet veel plaats in de kast hebt

Hoi,

Dat vraag ik me dus af, als je ergens de maat van de kaart kan vinden kan je het opmeten

hallo

ik kan niks vinden over de lengte
maar ik blijf doorzoeken hopelijk kom ik het ergens tegen
anders zou ik een nieuwe kast moeten mischien

groetjes cornelis

Laatst bewerkt:
Hier staat dat hij 17 cm is dus kan je dat even meten of hij past
ja dat is natuurlijk ook een optie een nieuwe kast maar meet eerst eens

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je de kast open maakt kan je zien waar de huidige kaart zit en dan kan je dus van achteraf meten of je die 17 cm kwijt kan.
Zie deze link misschien wat duidelijker de bovenste groene kaart onder de processor is de videokaart

Laatst bewerkt:
hallo

de videokaart die er nu in zit is 17 cm
dus past hij wel
zou een 400 wat voeding goed zijn voor processor en
videokaart

groetjes cornelis

Goedemorgen,

Dat is mooi en ja een a-merk voeding van 400watt moet voldoende zijn misschien komt deze nog van pas om tot een keuze te komen

Laatst bewerkt:
hallo

zou deze confignuratie ook kunnen
AMD Athlon II X3 435
Asus M4A785D-M PRO
500 wat voeding
dit omdat ik er nog niet uit ben welke ik doe

groetjes cornelis

Hoi,

Vergeet niet dat je ook nieuw geheugen moet en je wilt een nieuwe videokaart als ik jouw was zou ik je huidig hp heel houden en gewoon voor een nieuwe pc gaan .
weet je wat ook makkelijk is bij alternate bij het kopje pc's hebben ze een pc builder daar kan je wat samenstellen en meld ook dat het niet goed is wat je eventueel inbouwt bij elkaar .Ik wil je wel elke keer adviseren echt daar ben ik niet min voor maar zo wordt het een elle lang topic,
Als je nu wat bouwt bij alternate kan ik je nog altijd van advies of wijziging voorstellen
Maar bij deze mis ik dus je videokaart en zoals je hier ziet ondersteund je gekozen moederbord je nieuwe processor en zal je ddr 2 geheugen nodig hebben maar dat heb je nu ook als ik even terug lees

hallo

okee ga nu doen
ik zal je niet meer lastig vallen

groetjes cornelis

Hoi,

Je valt me niet lastig hoor gaf ik ook aan is alleen maar even om het topic niet erg lang te maken maar heb je vragen vraag ze

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan