Nieuwe Videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja er is nog ruimte over om de kaart en volgens mij zit hij er net zo in als de eerste keer toen hij het wel deed...

Vreemd probleem.
Kun je 'm in een andere PC proberen te doen / andere videokaart in de PC

nee dat zou ik zo snel niet kunnen (ik heb geen andere videokaart aangezien ik deze heb gekocht omdat mijn vorige stuk was. en mijn vrienden vinden het eng als ik mijn videokaart in hun pc plaats )

toch zit die er naar mijn smaak niet helemaal perfect in maar dat was de eerste keer ook al zo en toen deed hij het wel...
de goude puntjes bij het achterste deel zijn namelijk nog maar een héél klein beetje zichtbaar, maar ik kan de kaart niet harder aandrukken aangezien er iets van mijn moederbord uitsteekt.
Ik zal anders nog wel een foto uploaden als voorbeeld.

Kun je ergens in de BIOS een optie vinden om het beeld van onboard video naar PCI-e over te schakelen ?

nu doet hij het weer :S...
ik heb iets in mijn moederbord zachtjes verbogen wardoor de kaart iets beter past :P.
nu werkt hij weer prima.

Je had trouwens inderdaad gelijk dat hij niet snel heet wordt mr skyline!
ik heb hem zelfs geoverclocked:
GPU Clock: 775MHz
Memory Clock: 1125MHz
En hij zit ongeveer rond de 37 á 38 graden Idle.
als die gestrest wordt dan is dan verschilt het trouwens ook maar 0 á 1 graad met hoe hij eerst was.
Met maar een fan speed van 28% is ie redelijk koel en nog steeds volkomen geruisloos :D

Klopt.
Ik vind het echt een top kaart. Mijn vorige kaart ( X1650pro ) was best wel een heethoofd t.o.v. de HD5850.
Ik hoop dat 'ie het blijft doen.
Als er weer iets mis is , reageer maar gewoon hier hoor. Ik krijg dan gewoon een mailtje en ik reageer z.s.m.

Vaak zit op alle PCI-E sloten een soort "hendeltje" die moet je bij het plaatsen een klein beetje induwen zeg maar. Dan valt de kaart netjes in het slot ;)

dat klopt maar de achterkant bereikte dat hendeltje niet, want dat werd net geblokkeerd door een soort batterijtje op het moederbord.
dat batterijtje had ik dus voorzichtig verbogen en toen viel hij goed en recht in het slotje :D

Kijk uit he, dingen buigen in een PC is nou niet echt het slimste wat je kan doen. :rolleyes:
Maar ik en blij dat alles werkt :D Wat heb jij een geluk met die HD5850 :P Ik moet het doen met een HD4870 :o:o:o

Haha, ja ik pas op ;)
maar het zit nog steeds goed in contact met het moederbord en alles werkt nog gewoon prima :D Maar bedankt voor de waarschuwing ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan