Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjors01

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2009
hey allemaal

ik heb 3 maanden geleden een nieuwe computer gekocht maar nu blijkt dat de videokaart niet zwaargenoeg is dus wil ik een nieuwe erin laten bouwen. ik zat zelf te denken aan een HD 5770 en een nieuwe voeding, want ik heb nu een liteon 300W en dat lijkt me niet sterk genoeg, ik zat te twijfelen tussen een zalman 500W of een corsair 400W wat raden jullie mij aan. dit alles bij elkaar kost max 200 euro

Processor: AMD Athelon dual core:2.6Ghz
RAM: 3 GB
Voeding:Liteon 300W

alvast bedankt
Sjors

Goedenavond,

Van de crossair hoor je goede berichten en de 5000 serie schijnt weer wat minder te verbruiken dus dan is de crossair misschien wel een goede optie.
Maar welke kaart heb je nu?

thnx voor je reactie

wat is denk je het maximum qua game dat de 5770 aankan?

Als je een HD5770 neemt, kun je het beste een 500W voeding nemen :thumb:

Na wat rondgeneuzt te hebben op tweakers, gebruikt de kaart idle 18W en stressed 118 ofzo, dus neem in ieder geval een 500/550 watt, voor als je later van plan bent iets verder up te graden.

hoi

als ik naar je systeem kijk denk ik dat je genoeg hebt aan de corsair, tenzij je gaat overclocken of heel veel casefans/harddisks hebt. Het minimum is 450watt volgens ATI, maar zij gaan uit van een high end systeem, en dat is die van jou niet echt.
laturr

ik heb nog eens even zitten rondkijken en ben tot de volgende combinatie uitgekomen, wat vinden jullie ervan?
Videokaart: nvidia geforce gts 250
Voeding: Coolermaster Real Power 520W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan