Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightwarrior

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2006
Hallo,

Men 8800GT heeft het onlangs begeven en ik zoek een (cheap) oplossing.
Hij had 512 GDDR3 ofzo. Het is overigens een medion PC, 4 gb ram en dual core 6000+, jaartje of 3 oud ongeveer.

Ik ben niet meer zo bezig met hardware dus heb totaal geen idee.
Op pixmania zie ik echt goedkope kaarten met 1gb ram enzo voor 50 € met dx11 en 2.1 maar daar heb ik zo mijn twijfels bij.
Ik zoek dus een gelijkwaardige kaart ongeveer

Laatst bewerkt:
een gelijkwaardige kaart aan een 8800GT?
Hier een demoversie van de 8800GT bij azerty: deze werd dus tentoongesteld in hun showroom.

Als je geen Demoversie wil hebben, kan ik je wel de 9800 series van nVidea aanraden.
daarvan heb je de 9800GT met 512MB GDDR3 voor 5 euro meer. Hier te vinden. Deze is ook wel een beter merk dan die demo, de grafische processor is redelijk wat beter, ...

en pixmania vertrouw ik totaal niet, de grafische kaarten zijn er wel goedkoper dan op azerty.nl, maar als je zou moeten kiezen tussen een grafische kaart van 70 en eentje van 75, maar die van een topmerk is, zou ik nog liever 5 euro meer betalen!

Laatst bewerkt:
Een leuke kaart voor niet al te veel geld is de ati 5770.
Ik weet niet wat je budget is, maar deze kaart heb je vanaf 130,-

Een tandje langer van nvidia de GTS250 => opvolger van de 9800GTX+
voor 100,- (eigenlijk een opgefokte 9800GT)

En de zoals al aangegeven de 9800GT voor rond de 80,-
dit is gewoon een rebranded 8800GT, zelfde kaart, zelfde specs alleen een andere naam

Laatst bewerkt:
@ mukkel: "het door u opgevraagde artikel is niet meer beschikbaar" zegt ie bij alle links. kan je aub hier verse neerpoten?

@ nightwarrior: Twintech is een V*RD*MD K*TMERK 'k heb eventjes paar reviews erover gelezen, en 75% van de kopers hebben last van geroosterde GPU's, andersgezegd: de koeler die niet sterk genoeg is, dus moet boven zen krachten werken => vaak veel geluid en na enkele maanden de koeler die het laat afweten. Handig feit: je mag zelfs niet eens aan de koeling komen, of de garantie is vervallen ...

beter zou je kopen bij Alternate of azerty, de laatste is ietsje goedkoper (enkele euro's) heeft lagere verzendkosten berekend per kilo (ook enkele euro's) maar heeft een minder goede klantenservice dan alternate.

Laatst bewerkt:
mmz dan hebben ze het verandert.
Vanmiddag toen ik ze gepost heb stonden ze er allemaal

Edit: Sterker nog, heel het tabje videokaarten is weg in de snuffelhoek, helaas dan.
Stonden leuke kaartjes tussen

Laatst bewerkt:
mmz dan hebben ze het verandert.
Vanmiddag toen ik ze gepost heb stonden ze er allemaal

Edit: Sterker nog, heel het tabje videokaarten is weg in de snuffelhoek, helaas dan.
Stonden leuke kaartjes tussen

ja das wel waar, is idd wel jammer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan