nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

xlordingo

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2007
Hey

Mijn videokaart is kapot gegaan. Nu wil ik een nieuwe graka kopen met een budget van max 80 euro.
Er moeten wel gewoon spellen op gespeeld worden, maar ik snap dat dat moeilijk wordt met een graka van 80 euro.

verdere specs zijn:

Intel E8400 Core2duo(3.0GHz)
2GB Ram (800Mhz)
voeding 500W (Recom)

Ik denk dat het nu ongeveer wel duidelijk is =)
Ook is het misschien handig als jullie vertellen waar ik op moet letten bij het kopen van een graka.

Alvast bedankt,

Lucas

Tsja....

Voor dat budget kom je OF op een HD5570 van Ati OF op een GT220 van nVidia

ATI HD4850 is misschien ook een optie? of is deze minder goed dan de 5570 of de gt220?

Die laatste is inderdaad erg mooi :) Zit alleen geen VGA uitgang op als ik het goed zie.. Daar heb ik misschien nog wel een verloopstukje voor liggen.

Lucas

aanvulling: Ik heb geen verloopstukje liggen, welke raden jullie mij aan? Mijn beeldscherm heeft alleen VGA.

Laatst bewerkt:
Over het algemeen zit er wel een verloopstukje bij een videokaart. Mocht dat niet zo zijn om een of andere duistere reden, dan kan je ze nog altijd voor een of twee euro op tweakers.net kopen of waar dan ook. Dus dat is niet zo'n punt.

Sinds wanneer verkoopt tweakers.net dit soort spullen?

In de V&A sectie worden er zo vaak van die converters aangeboden. Dus tweakers zelf niet, maar mensen op het forum wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan