nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

g4m3v3rsl44fd

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2009
Hallo helpmijers,

Ik wil in december een nieuwe videokaart halen omdat toen ik mijn systeem 2 maanden geleden kocht ik geen geld had voor een goeie videokaart. Welke kan ik het beste nemen? ik heb ongeveer €100 tot €200

specs:
moederbord: Asrock H55DE3
cpu: Intel I5-750 2,66ghz
windows7 pro 64 bit

Ik wil er full hd mee kunnen gamen(hd beeldscherm koop ik in januari) ofc. zonder laggs bv. wow, mw2 etc.

Welke videokaart kan ik het beste nemen? ik heb de volgende op het oog: Nvidia GTX460, GTX470 en de Ati radeon hd6850 en de hd6870

alvast bedankt

gr Daniël

Wel handig als je ook even vermeld welke voeding je hebt.

Een 470 zit toch wel tegen(of meer) richting de 200euro.
Als je dan als budget 100-200 opgeeft zit je dus aan de zeer hoge kant van je budget.Had je net zo goed een budget van 200 kunnen geven.

Denk zelf dat een 460gtx(zoals in memberchat "gevonden")een goede optie is.

Offtopic:Uit de rook daar??

ow, dat is ruim voldoende voor elke kaart.
Zoals je al weet is de 460 een heel erg sterke kaart voor 130 euro. Je weet ook al dat ik op een dualcore@2.9GHZ met mijn 460 768mb een average fps heb van 90. Met mw2 op full HD en alles aan. Met een i5 zul je dan nog hoger halen.

Als je de benches vanaf 2.44 bekijkt zul je zien dat de 460 1gb beter is dan de 5830 en 5770. Die moet je dus niet hebben. Dan rest alleen nog de 470. Als je voor die paar FPS meer 70euro extra wil betalen is aan jou.

Verder schijnt de 6850 ''slechter'' te zijn dan de 5850. over de 6870 weet ik niet zo veel. Ik zou gewoon voor de 460 1gb gaan.

ok

offtopic: ik kon vrijdag vanuit school niet naar huis was afgesloten door de politie

Dus je gaat voor de 460?

offtopic:
hehe, tuurlijk, jij woont in weurt.
Op dominicuscollege werd omgeroepen dat als je in weurt woont dat je dan op school moest blijven. Wat was er eigenlijk afgebrand? Een vleesfabriek toch?

Laatst bewerkt:
yep dan ga ik voor de 460 maar welke kan ik beter nemen degene met 1gb of 786mb?

offtopic: ja een slagerij was afgebrand ik moest ook op school blijven mr ben naar een vriend van me gegaan

De 1gb is futureproof.

Als je een Full HD beeldscherm koopt dan heb je de 1gb niet nodig. maar neem je bijv een 2500x1400 dan is 1gb toch wel zo handig. Als je nog een lange tijd met jou 460 wilt doen zou ik wel voor de 1gb gaan.

Ik heb dat niet nodig aangezien ik over een anderhalf jaar overstap op een console.

Succes. ff een tip: Afuture.nl heeft nu geen verzendkosten:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan