nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapwnager

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
ik heb nu de videokaart Geforce GTX320 en deze is echt slecht en omdat bf3 binnenkort uitkomt en al die spellen wil ik graag een nieuwe kopen, ik denk aan de GTX560 alleen mijn enige vraag is: zal ik problemen hebben met het verwisselen ofzo want ik heb een 2e scherm aangesloten op mijn videokaart die redelijk oud is en daarom past op dat blauwe geval van de oude videokaart, alleen heeft de nieuwe deze niet en ik denk dat ik dan maar een scherm kan hebben.
Daarom vraag ik me af of het mogelijk is of ik misschien 2 videokaarten kan hebben, een voor het ene scherm en de ander voor de andere wat het natuurlijk nog beter maakt denk ik... (1+1=2)
Mijn PC is de Acer Aspire M7721

Je kan twee videokaarten tegelijk gebruiken, je moet dan gaan crossfiren of zo. Hoe dat te werk gaat weet ik zelf ook niet. Andere leden op dit forum weten dat wel.

in het geval van een GeForce is het dan SLI :p. Echter zou je dan wel even moeten kijken of er überhaupt wel 2 PCI-e poorten in je pc zitten (de sloten waar je huidige ook inzit waarschijnlijk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan