nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

granitk7

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2012
hallo ik heb niet zo'n goeie videokaart en ik wil een nieuwe voor m'n pc
maar ik weet niet welke ik moet kiezen

Hallo granitk7 aan hoeveel euro heb je gedacht voor nieuwe video kaart waar is het voor? het game?

Wat heb je nu ?
Wat zijn de specs van je systeem ?
Waar ga je het voor gebruiken ?
Wat is je budget ?

hoeveel het kost maakt niet uit maar ik wel het voor games gebruiken ik heb nu een geforce 6150se nforce 430

Hoi,

Als het om deze gaat daar waren we al tot conclusie gekomen dat dit eigenlijk niet mogelijk is;);):confused::confused:

Edit zie dat het om een andere gaat zou nog wel even naar vermogen van je voeding kijken of die 1 van de huidige kaarten gaat trekken.

Laatst bewerkt:
Als het niet uit maakt hoeveel het kost zou ik AMD Radeon 6990 4GB doen Hij is wel vrij groot ik weet niet hoe groot je kast is en ik weet niet of je pc AMD Radeon 6990 4GB aan kan ...

Hoi,

Even op de voeding kijken en geef even de ret van je hardware. processor en moederbord bv.

@handigharry: Dat is niet zo handig Harry als je niet weet om welk systeem het gaat.Hoe kan je dan de door jou voorgestelde kaarten adviseren??En dan nog wel 1 van een hondertje of 7.

Laatst bewerkt:
systeeminfo

besturing Windows Vista Home Premium
Processor AMD Ahtlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+ (2 CPUs) ~2.1GHz
Geheugen 1790RAM
directX-versie DirectX 11

Hoi,

Gezien je processor zou ik een 6950 misschien een 6970 nemen maar dan blijft de vraag kan je voeding deze kaart trekken.Of om bij nvidea te blijven een gtx 560

Hoi,

Even de pc open maken en op het etiket van de voeding kijken.

Waarom zou je de CPU vervangen als die al voldoet aan de min. reqs van het spel dat TS wil spelen ?
Recommended is een GTX280, en je komt aan met een 560 ?

Hoi,

Ik lees nergens dat de processor vervangen moet worden en qua videokaart keuze kan hij wat meer mee dus als een Gtx 280 en is wat van een recentere leeftijd.

Hoi,

Sorry hoor maar wat dacht je van de videokaart amd 6950 en amd6970

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan