Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

guilliano

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2012
Beste

Ik heb een Acer Aspire AX5810 met een NVIDIA G210 512MB als videokaart.

Nu zou ik deze videokaart willen vervangen door een beter zodat ik meer recente games kan spelen. Ik denk hier dan aan Sniper elite V2.

Op deze computer wordt af en toe een game gespeeld voor de rest wordt er niet veel grafisch op gedaan.

Heeft iemand een suggestie?

Laat het maar weten!

Met vriendelijke groeten

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Wat wil je er aan uitgeven en de voeding zal denk ik ook niet voldoen met de huidige top kaarten hoeveel wat is deze en geef even de hardware is ook wel handig.

Hoi,

Hoi,

Is een prima kaart maar dan zal je toch even naar je voeding moeten kijken hoeveel watt hij levert. want deze zal toch een voeding van 450 a 500 watt moeten hebben .

Enig idee hoe ik dit snel te weten kom?

Of moet ik daar mijn pc voor open draaien?

Hoi,

Ja daar zal je de pc voor open moeten draaien en op het etiket van de voeding kijken.;)

Hoi,

Ja daar was ik al bang voor vreemd dat de winkel dit ook niet aangaf:confused: weet niet of het er nog af kan maar deze voeding is niet overdreven duur en toch goed.

Daarom dat ik het ook altijd eerst aan andere vraag :)

Dit lijkt me een goede maar spijtig genoeg zal deze niet passen in mijn case. Ik heb zo een kleine rechthoek als case.

332_Acer-aspire-X5810.jpg

Hoi,

Oke, kon hem niet vinden misschien dat de pc winkel iets heeft voor je?

Zal misschien gaan maar 300 wat wordt krap of bedoelde je de formgeving

Hoi,

Past een gewone videkaart dan wel? moet je dan ook geen low-profile kaart hebben?

Ik snap niet wat je bedoeld.

Ik heb nu even gezocht op het internet en het meeste watt dat ik kan vinden is maar 250 watt ipv 220 watt. Dus nog niet zo echt een verbetering.

Misschien dan maar kijken naar andere videokaart?

Met vriendelijke groeten

Er moet idd een low profile videokaart in , ( dit zijn kleine videokaarten die niet hoog of te lang zijn zodat deze in je kast past )
Low profile kaarten zijn meestal niet goed voor gaming ook

Btw op azerty is er eentje van 300 watt , die past volgens mij ook gewoon .. alleen de koelertje zit aan de bovenkant ipv voorkant dus moet je eff kijken of je daar die gat voor hebt in je behuizing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan