Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

MegaByter

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hoi

ik ben toe aan een nieuwe videokaart,
heb het idee dat hij niet meer naar behoren werkt.
ik heb de NVIDIA GeForce GT 320

Ik wil gewoon een versie hoger
maar ja hoe weet ik welke de goeie is.

ik weet een hoop maar hier heb ik niet zoveel verstand van.

Mijn budget is niet zo hoog dus meer als 200 euro mag het echt niet kosten,
als het nog even kan nog beneden de 100 euro

wie zou mij willen helpen hierbij?

thanks alvast

Laatst bewerkt:
Hoi...

De titel klopt niet met je vraag en sectie. Graag even duidelijkheid zodat ik het kan aanpassen.

Je vraag titel is: nieuwe geluidskaart. Het staat in sectie geluidskaarten en je begint over een videokaart.;)

*klapt op zijn voorhoofd* jah je hebt gelijk... kunt u voor mij deze topic verplaatsen naar videokaarten?

Titel heb je nu zelf aangepast,topic heb ik verplaatst:D

Laatst bewerkt:
misschien iets meer informatie over wat je er mee wil doen?
Als je alleen maar wilt tekst bewerken heb je aan een videokaart van 20-30 euro genoeg :)
Voor gamen kan je beter voor de huidige generatie nvidia 6xx serie gaan of de amd 7xxx serie, nog een voorkeur voor een van de 2 merken?

Als je wilt gamen met een budget zou ik zeggen de Gainward Nvidia GeForce GTX 550 Ti, prachtig ding ik heb hem zelf ook nog steeds sinds de dag dat ie uitkwam. Draait Bf3 op high/ultra en heeft geen probleem met de meeste spellen van vandaag de dag. Op amazon is ie zo'n 100 euro.

eigenlijk ben ik redelijk tevreden met mijn kaart, hoe voldoet prima aan mijn eisen...
maar om 1 of andere reden functioneert hij niet goed meer..
ik loop namelijk ook in second life, en daar lopen van die gastjes rond die video kaarten kunnen laten crashen.
en mijn video kaart heeft dus toegehapt waardoor hij dus soms nogal onstabiel is.

dus ik wil een nieuwe video kaart
dan maar gelijk een video kaart die nieuwer is dan deze versie

mijn maximum budget is 100 euro
de lager de prijs des te leuker

ik ben een echte gamer
bijvoorbeeld het spel de witcher 2 heeft ie heel veel moeite mee.

als die kaart prima voldoet dan is een GT620 al goed zat... maar zie nu dat je toch liever wel games speelt?

dan lijkt me de HD7750 de beste keuze voor jou!

ik zet wel mijn vraag tekens bij de rest van het systeem is dit een zelfbouw pc of een merk pc?
want je zult ook een degelijke voeding moeten hebben hiervoor...

Laatst bewerkt:
Had dat linkje al gevonden, maar speccie kan niet zien wat voor voeding jij hebt.
Dus daar hebben Firest0rm en ik weinig aan. Je zal toch je case moeten openen en kijken hoeveel Watt (W) op je voeding staat. Dit is meestal tussen de 400 en de 650 ongeveer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan