Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

mitchjaspers

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2008
Hallo,

Ik wil graag een nieuwe videokaart kopen heb heb deze in gedachten:EVGA GeForce GTX 560 Ti FPB.
Is deze kaart goed genoeg voor te gamen zoals,call of duty black ops ll,battlefield 3,need for speed most wanted 2,de nieuwe games,wil ook graag als gta uit komt dat ik deze game kan spelen.

Dit is mijn syteem nu:
Moederbord: asus p5ld2-x
Videokaart: Geforce 9800GTX
Processor: Intel (R) core (TM) 2 duo E6550 2.33GHz
Werkgeheugen: 4GB
Voeding: tagan TG480-U22

Dankjewel al vast.

Laatst bewerkt:
Je processor gaat wel erg tekort schieten in de nieuwste games. De 560Ti is een midrange kaart waarmee je de nieuwste games op aardige kwaliteit kunt spelen (veel op hoog, enkele op medium), echter is je processor niet krachtig genoeg meer voor de games.

Mijn advies is dus om door te sparen voor een wat grotere upgrade, want je schiet er anders niets mee op. Eventueel kun je nog wel overwegen een E8400 erbij te kopen 2de hands, die zijn niet zo duur 40-50 euro, maar veel sneller ondersteund je moederbord niet.

Dit lijkt me een beetje een grote verandering, maar ik zal je aanraden:
- ASRock N68-GE3 UCC)
- AMD Athlon II X2 270
- ASUS ENGTX550 Ti/DI/1GD5
- 4 GB DDR3 geheugen
Bij een van mijn klanten werkte deze samenstelling prima.
En dan nog geheugen er bij, en dan ben je voor zo'n ruime schatting van €250,- tot €300,- klaar.
En gegarandeerd kan je minstens Crysis 2 op Ultra Directx 11 op Full HD spelen. (Dat is wat ik getest heb)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan