nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

emiellr

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2013
Berichten
33
Hallo,

ik heb een standaard pc gekocht voor €200, maar de interne vk is zo slecht dat het gewoon niet leuk meer is. minecraft lukt net met settings op ultra laag. ik heb wel een slot over voor een videokaart maar geen extra voeding dus het moet een videokaart zijn die geen voeding nodig heeft. ik heb een intel core 2 duo 2x 2.13 ghz 32 bit win
 
Laatst bewerkt door een moderator:
omg thanks man ik heb deze nog niet gezien ik ga m misschien kopen echt thanks
 
thanks daan hij is inderdaad zonder extra voeding en hij kan far + fancy aan. echt bedankt man :D
 
geen dank! ik raad deze aan omdat mijn broer hem heeft (ik niet :()
en hem je hem NU al aangeschaft?!
 
Topic verplaatst van Spellen-Overige / Algemene vragen ---> Hardware-Videokaarten.


@Emiellr:Welkom op Helpmij.nl:thumb:

Alle 3 de door jou nu geopende topics heb ik verplaatst naar de juiste secties. Deze vragen hadden niets met spellen te maken. Gaarne volgende keer even iets meer moeite doen om te bepalen waar je vraag thuis hoort:D

Succes met je vraag.
 
Ja ok verplaatst maar het heeft te maken met games want ik wil een nieuwe voor games duseeede het zal wel aan mij liggen :p
 
Je zoekt een videokaart om mee te gamen ja. Maar een videokaart is hardware. Dus hoort het topic in de hardware sectie.
Verplaatst was het topic al;)


Een verzoek aan je: Jouw inmiddels geplaatste berichten op ons forum bekeken. Zou je willen letten op het gebruik van leestekens?.

Dank je wel:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan