nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soulaiman

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2011
Ben erachter gekomen dat ik een jaar geleden toen ik mijn computer had ingebouwd een los videokaart had gekocht.
maar ik heb altijd met die van mij moederbord gewerkt.

nou wil ik die losse gebruiken en heb ik al me drivers verwijderd en doe ik de kabels erin maar dan gebeurt er niks.

Hoi,

ik zou even wat meer gegevens geven, maar over het algemeen zou als je de kabel in de losse kaart doet deze vanzelf moeten draaien ik zou als eerste in de oude situatie de driver van de losse kaart downloaden en installeren en dan nogmaals proberen.

Ps is een vrijwillergs site enig geduld is gewenst daarom je vorig bericht verwijderd

Laatst bewerkt:
misschien in je bios de onboard uit schakelen,en dan de drivers voor je losse kaart installeren???

maar het probleem is hoe weet ik het type van mijn losse kaart aangezien het een jaar geleden is. er staat alleen asus op

Ik heb hem gevonden een ENGT240/DI/1GD3/A maar moet ik dan de drivers downloaden en dan pas de blauwe kabel erin stoppen of vanaf minuut 1 van dan doet ie het niet gewoon via oude moederbord ingang.

@vanschagen

Volgens mij heeft hij gewoon beeld via zijn onboard hoor zijn externe wil gewoon niet werken

Ik heb beeld idd, ik zit nu me pc weer in elkaar te zetten. om de asus drivers te downloaden hopelijk doet ie het dan

is deze videokaart genoeg voor simcity 5

Hoi,

ben naar de site gegaan maar er staan best een aantal drivers op welke moet ik nou downloaden.
ENGT240

Laatst bewerkt door een moderator:
Maar moet ik niet eerst die van de videokaart zelf downloaden op asus.support of niet ?

Hoi,

Nee hoor de driver van nvidea is resenter en doet het ook gewoon;)

maar welke heb ik dan nodig op mijn videokaart?
wat ik weet niet welke ik nodigheb als ik op nvidea kom.

Hoi,
1) geforce
2) Serie 200
3) gt 240
4) Je windows versie
5) taal maar wordt engels nederlands is er niet
6) search

Dan komt de driver te voorschijn

tijdens het installeren kon hij geen compatible stuurprogramma vinden ofzoo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan