nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

draftydog

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Berichten
4
hallo allemaal,

ik heb een nieuwe videokaart nodig ik speel diablo en het oog wil ook wat
ik ken niet veel van pc s dus daarom deze vraag
mijn specs
cpu intel core i5 3350p @3.10 ghz
moederbord MS-7797 versie M7797W08.20F
chipset intel ivy bridge
memory 8gb ddr3
graphics NVIDIA GEFORCE GT 620 1GB

budget 300 euro welke raaden jullie aan

dank.:D:D:thumb:
 
Hoe zit het met je voeding? en ik neem aan dat je diablo-3 hier bedoeld?
 
Hoe zit het met je voeding? en ik neem aan dat je diablo-3 hier bedoeld?

ik weet niet welke voeding ik heb pc is van 2013 weet ook niet waar ik dat kan vinden welke voeding het is.
en ja idd diablo 3 :p

dank voor snelle reactie
 
Je kan je pc openen om je voeding te bekijken. Als het een cheap brandie maar gebruikelijk is, doe je maar. Toch zou ik het niet riskeren dan, en een pro brand gaming en high end pc power supply nemen
 
Je kan je pc openen om je voeding te bekijken. Als het een cheap brandie maar gebruikelijk is, doe je maar. Toch zou ik het niet riskeren dan, en een pro brand gaming en high end pc power supply nemen

zo ff pc open gehaald ken er niet veel van maar hopelijk helpt dit voeding pc.jpg en ik wil gewoon videokaart veranderen vraag was welke beste zou zijn bv die kost maar 200 euro

Nvidia GeForce GTX 760
2048 MB GDDR5 geheugen
256 bit geheugenbus

of



AMD Radeon R9 270X
2048 MB GDDR5 geheugen
256 bit geheugenbus



zou wel verbeteren ik hoef geen pro pc te hebben maar zou die passen
 
Laatst bewerkt:
Was ik al bang voor: standaard OEM moederbord met overeenkomstige voeding. Je hebt een 350W voeding die simpelweg niet krachtig genoeg is voor een betere videokaart. Bovendien zullen er niet de juiste stekkers aan zitten om een andere videokaart aan te sluiten.

Je zult dus ook je voeding moeten vervangen als je een echt krachtige videokaart wil gebruiken.

Dat hoeft overigens niet heel duur te zijn. met 40-50 euro ben je al een heel eind qua fatsoenlijke voeding. kijk dus even naar je totale budget.
 
ok dank je voor de info zal beter ff wachten en een nieuwe kopen :p die ouwe sleur buiten doen
Was ik al bang voor: standaard OEM moederbord met overeenkomstige voeding. Je hebt een 350W voeding die simpelweg niet krachtig genoeg is voor een betere videokaart. Bovendien zullen er niet de juiste stekkers aan zitten om een andere videokaart aan te sluiten.

Je zult dus ook je voeding moeten vervangen als je een echt krachtige videokaart wil gebruiken.

Dat hoeft overigens niet heel duur te zijn. met 40-50 euro ben je al een heel eind qua fatsoenlijke voeding. kijk dus even naar je totale budget.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan