nieuwe virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iK1987

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2002
Als ik internet pagina's open die muziek bevatten bijv. www.20six.nl/fluffiej dan komt er een fout melding van internet explorer, namelijk dat internet explorer een ongeldige bewerkking heeft, en dat ik contack moet nemen met de leverancier als het vaker voorkomt.

En dan druk ik het weg en dan krijg ik een lege bureablad (zonder icoontjes) en m'n taakbalk is dan ook opeens verdwenen.

Als ik msn aan heb staan komen de pop-ups ook opeens linksboven in plaats van rechts onder :confused: :8-0::eek:

Hoe komt dit en hoe kan ik dit verhelpen?

Laatst bewerkt:
Heb je al gescand op virussen, trojans en spyware?

ik heb op www.housecall.nl gescaned op virussen en hij geeft niets aan. Voor de rest heb ik ad-aware 6.0, kheb hiermee gescaned en de spyware verwijderd maar hiermee is het probleem niet verholpen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 3) <--klik.
Gebruik in de bovenstaande link de knop "Reageer op bericht".

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Ik heb de aanwijzingen gevolgd, maar ik geloof niet dat het aan het spyware ligt.
Ook zie ik op msn geen schermafbeelding meer van de andere persoon. Als ik msn plus download kan ik geen gesprek meer beginnen
Er staat dan :
Couldn't start a conversation with (naam)
Ik zie wel m'n eigen afbeelding

Geplaatst door iK1987
Ik heb de aanwijzingen gevolgd, maar ik geloof niet dat het aan het spyware ligt.
Ook zie ik op msn geen schermafbeelding meer van de andere persoon. Als ik msn plus download kan ik geen gesprek meer beginnen
Er staat dan :
Couldn't start a conversation with (naam)
Ik zie wel m'n eigen afbeelding

Over msn plus gesproken: installeer je dan ook de sponsors?

Informatie: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=154360

sow heej wat een lijst :8-0:
Maar kheb de sponsor niet geinstaleerd, ja eerst wel, maar toen deed ie et niet meer. En toen deed ik het opnieuw downloaden zonder sponsor en toen deed ie het nogsteeds niet.

owja en daarna krijg ik ook nog deze foutmelding:

Kan het bestand /idllist,:0:-403167,C:\Mijn (of een van de onderdelen ervan) niet vinden. Controleer of pad en de besandsnaam juist zijn en of alle benodigde bliotheken beschikbaar zijn.

Wat betekend dit?

het ligt niet aan spyware en ook niet aan mijn windows media player. Iemand enig idee waar het wel aan ligt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan