Nieuwe vodafone prepaid simkaart nummer geblokkeerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter indir
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

indir

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2008
Hey,

ik heb een neiuwe prepaid simkaart van vodafone gekocht en in me mobiel gezet, als eerst natuurlijk de pincode standaard 0000 daarna als ik iemand wil proberen te bellen zegt het: nummer geblokkeerd, kan ook 1200 niet bellen gewoon niks.
me tel heb ik eerder simlock vrij laten maken, moest ik een brief sture naar vodafone enz. maar uiteindelijk is dat gelukt, en nu krijg ik melding dat ik niet kan bellen, nummer geblokkeerd, en het is een neiuwe num die ik vandaag heb gehaald!

ik hoop snel antw te krijgen! alvast bedankt!

en als ik *101# doe dan staat er:
uw mobiele nummer is nog niet actief.
activeer het nummer door in nederland een telefoongesprek te voeren of te smsen

maar helaas lukt dat niet want dan zegtie nummer geblokkeerd.

Even bellen (met een andere tel) naar vodafoon lijkt me de meest makkelijk optie.

Je weet ook niet wat het nummer ís?
Anders kun je bellen vanuit een andere telefoon naar je mobiel.

PS: Staat meestal ergens op een blaadje/handleiding.

Je weet ook niet wat het nummer ís?
Anders kun je bellen vanuit een andere telefoon naar je mobiel.

PS: Staat meestal ergens op een blaadje/handleiding.

Jawel nummer staat gwn weergegeven, en er kan niet worden gebeld van een telefoon naar mijn mobiel, want dan zegie dat het niet bestaat of beschikbaar is of dergelijks.

Neem in dat geval inderdaad contact op met Vodafone.

Even bellen (met een andere tel) naar vodafoon lijkt me de meest makkelijk optie.

ja dat wou ik ook doen maar ik was net te laat want was tot 17 uur open ik ga eerst even langs winkel waar ik me pre paid kaart heb gkocht, als dat niet lukt ga ik ff vodafone bellen.

FF een andere vraag: waarom je je je Vodafone mobiel simlock vrij laten maken om er daarna weer een Vodafone kaartje in te stoppen?:o

FF een andere vraag: waarom je je je Vodafone mobiel simlock vrij laten maken om er daarna weer een Vodafone kaartje in te stoppen?:o

ja dat komt omdat ik eerst een kpn simkaart had gekocht maar die was zoek.. dus daarna maar een vodafone simkaart gekocht.. ;)

Maar dan had je het toestel dus al simlockvrij?
Waarom dan nogmaals?

nee.. misschien heb ik een beetje verkeerd uitgelegd, maar ik had kpn simkaart gekocht en dus drm me simlock erafgehaald. maar voordat ik hem in me tel ging stoppe wasdie zoek! :confused: wel vaag maar ik zocht echt overal niet gevonden. maar vandaag heb ik dus vodafone kaart gekocht en me tel was al simlock vrij dus dat hb k niet gedaan :D
maar ja nu zegtie nummer geblokkeerd enz.. wat ik wel vaag vind.

Ooh, op die manier.
Veel succes nog in ieder geval:thumb:.

Ja :)
Bedankt! en ook voor jullie hulp!

ik heb een nieuwe vodafone sim kaart gekregen, ze wisten ook niet wat het ongv was. maar zeiden dat het simkaart geblokkeerd was ofzo.
maar ik heb nu een nieuwe! allemaal thnks ;)

Laatst bewerkt:
ik heb presiec het zelfde!
wat heb je gedaan om het op te lossen?
help! stuur een mailtje of bericht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan