Nieuwe voeding 600w

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdbn99

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2014
hoi,

Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een pc in elkaar gezet, maar ik had nog wat oude componenten die ik zou kunnen gebruiken (de computerkast en de voeding). Natuurlijk kijk je dan op youtube filmpjes hoe goed dat hij wel niet moet zijn :P. Maar ik startte hem op alles werkte perfect :thumb:. Maar toen ik ging gamen (skyrim) toen moest de kwaliteit al lager en na een half uur ongeveer viel hij uit. Later zag ik dus dat de videokaart (intergrated AMD Radeon HD 8570D)hij gebruikt max 2 gb van het ram geheugen staat op de verpakking en op internet maar 512mb gebruikte. ik wist al dat het aan mijn voeding lag want het was al best een oude voeding van maar 450 watt. Nu moet ik dus een nieuwe kopen van +- 650 watt heeft iemand een suggestie voor welk merk. (het liefst max 50 euro)

Hier zijn mijn specs
moederbord: Asus F2A85-V AMD A85X, SATA600 RAID, HDMI
processor: AMD A8-6600K
Videokaart: intergrated AMD Radeon HD 8570D (2gb gebruikt van het ram geheugen)
RAM: Crucial 2x4GB, DDR3, PC12800, CL8, Ballistix Tactical LV
HDD: Ik weet niet welk merk maar wel 1000 gb

Alvast bedankt voor het helpen!

Hoi,

Welkom opHelpmij .nl

Vraag me af waarom een voeding van 650 watt voor dit systeem voldoet deze ook prima en van de betere A-merken

Dankuwel

Dankuwel,

Maar maakt die kleine 70 watt al echt verschil uit want dan heb ik een hele goede.

Hoi,

Begrijp je even niet de door mij gelinkte voeding zal prima voldoen ik heb een hele goede wat bedoel je geef anders merk en type even

Hoi,

Gelinkt door jou is maar een 400 watt voeding voor mij een onbekend merk ,maar even je blik ergens anders op richten waarom denk je dat het aan de voeding ligt.
Zou het niet aan het feit leggen dat je op een geintregeerde videochip draait

Laatst bewerkt:
Heb je al naar de videokaart gekeken amd hd8570d die kan 2gb gebruiken van mijn 8gb ram het kan natuurlijk ook zijn dat ik het moet toewijzen aan de videokaart dat zal ik nog even uitzoeken maar het ligt aand de voeding ik heb mijn oude moederbord geprobeerd en van de winkel een nieuwe processor gekregen en nog blijft hij zeggen 512 mb

Hoi,

Zal aan mij leggen wat heeft de 512 Mb met een voeding te maken;) kijk eerst eens of je wat geheugen kan toewijzen.

Dat ga ik zeker doen als ik straks thuis kom. Maar hoemeer geheugen een videokaart heeft hoemeer watt voeding hij verbruikt en misschien kan dat gewoon niet omdat de voeding te klein is.
In ieder geval zeer bedankt voor de hulp en als het geheugen toewijzen niet werkt dan koop ik de voeding die u mij hebt aangeraden

Bedankt.

Hoi,

Voordat je gaat kopen meld je even want ik ben echt niet overtuigd dat het aan de voeding ligt en je hebt de 480 watt nog daar zou het zeker mee moeten lukken bouw die dan nog eens in .Op die kan je een gtx 780 nog laten lopen onderhand

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat dacht ik op het begin ook maar die heeft geen 80+ certificatie dus op het begin gaat het redelijk maar later valt hij toch uit ik ga naar mijn vriend die heeft er geen last van en heeft precies dezelfde pc en dan kijken we of de instellingen gelijk zijn en en zo niet veranderen we het. Zeer bedankt

Hoi,

Het werkt nu allemaal ik moet alleen 550watt hebbem dus die voeding is goed.
Het blijkt dat de videokaart die erin geintregreerd zit niet zo sterk is als dat hij op papier lijk ik ben naar de winkel gelopen
En heb meteen de ati hd4870 1gb gddr5 gehaald fijn ding was maar 70 euro alles werkt nu de voeding nog bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan