hoi,
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een pc in elkaar gezet, maar ik had nog wat oude componenten die ik zou kunnen gebruiken (de computerkast en de voeding). Natuurlijk kijk je dan op youtube filmpjes hoe goed dat hij wel niet moet zijn
. Maar ik startte hem op alles werkte perfect :thumb:. Maar toen ik ging gamen (skyrim) toen moest de kwaliteit al lager en na een half uur ongeveer viel hij uit. Later zag ik dus dat de videokaart (intergrated AMD Radeon HD 8570D)hij gebruikt max 2 gb van het ram geheugen staat op de verpakking en op internet maar 512mb gebruikte. ik wist al dat het aan mijn voeding lag want het was al best een oude voeding van maar 450 watt. Nu moet ik dus een nieuwe kopen van +- 650 watt heeft iemand een suggestie voor welk merk. (het liefst max 50 euro)
Hier zijn mijn specs
moederbord: Asus F2A85-V AMD A85X, SATA600 RAID, HDMI
processor: AMD A8-6600K
Videokaart: intergrated AMD Radeon HD 8570D (2gb gebruikt van het ram geheugen)
RAM: Crucial 2x4GB, DDR3, PC12800, CL8, Ballistix Tactical LV
HDD: Ik weet niet welk merk maar wel 1000 gb
Alvast bedankt voor het helpen!
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een pc in elkaar gezet, maar ik had nog wat oude componenten die ik zou kunnen gebruiken (de computerkast en de voeding). Natuurlijk kijk je dan op youtube filmpjes hoe goed dat hij wel niet moet zijn

Hier zijn mijn specs
moederbord: Asus F2A85-V AMD A85X, SATA600 RAID, HDMI
processor: AMD A8-6600K
Videokaart: intergrated AMD Radeon HD 8570D (2gb gebruikt van het ram geheugen)
RAM: Crucial 2x4GB, DDR3, PC12800, CL8, Ballistix Tactical LV
HDD: Ik weet niet welk merk maar wel 1000 gb
Alvast bedankt voor het helpen!