TjardaRV
Gebruiker
- Lid geworden
- 21 mei 2006
Goededag,
Ik heb van de week een HP Pavilion 7970 van een vriendje gekregen.
Nu wil ik deze gaan gebruiken om te internetten, downloaden en films op te kijken.
Maar ik sloot hem thuis aan en hij deed niets, ik dacht dat het aan de voeding lag,dus die eruit gehaald en laten doormeten en die bleek inderdaad kapot te zijn.
Dus ik een nieuwe voeding meegenomen en aangesloten en nu doet de pc nog niets.
Geen lampje,piepje of ventilator dat aangaat. Ik denk nu dat het het moederbord is, maar wil eerst nog uitsluiten of het iets anders kan zijn.
MIschien nieuwe voeding verkeerd aangesloten?
Bij de nieuwe voeding had ik geen 3-pin kabel voor de koeling, bij de oude kwam er een 3-pin kabel van de voeding naar het moederbord. Kan het hierdoor komen?
En als het me moederbord is,welk merk zal ik dan moeten halen?
Alles is welkom!
groetjes Tjarda
Ik heb van de week een HP Pavilion 7970 van een vriendje gekregen.
Nu wil ik deze gaan gebruiken om te internetten, downloaden en films op te kijken.
Maar ik sloot hem thuis aan en hij deed niets, ik dacht dat het aan de voeding lag,dus die eruit gehaald en laten doormeten en die bleek inderdaad kapot te zijn.
Dus ik een nieuwe voeding meegenomen en aangesloten en nu doet de pc nog niets.
Geen lampje,piepje of ventilator dat aangaat. Ik denk nu dat het het moederbord is, maar wil eerst nog uitsluiten of het iets anders kan zijn.
MIschien nieuwe voeding verkeerd aangesloten?
Bij de nieuwe voeding had ik geen 3-pin kabel voor de koeling, bij de oude kwam er een 3-pin kabel van de voeding naar het moederbord. Kan het hierdoor komen?
En als het me moederbord is,welk merk zal ik dan moeten halen?
Alles is welkom!
groetjes Tjarda