Nieuwe voeding nodig of niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hupske

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Heel simpel vraagje. Wat ingewikkeld zou kunnen worden.

Mijn Systeem is:
Moederbord: MSI MS-7113 ( 649 NEO-V )
Processor: Intel Pentium 4 CPU 3,2 GHZ
Geheugen:1024 MB ( 2�512 DDR-SDram )
Harddisk(s): Maxtor 82 GB, Hitachi Desktar 123 GB, Seagate 200 GB, Samsung 160 GB
Videokaart(en): ATI Radeon HD4650 1024 MB
Voeding: Codegen 350 Watt.

Nou komt er binnenkort: 1 Revoltec Light FX, Revoltec Dark Green, 2 dark bleu en 1 cold cathode bij.

Mijn vraag is: of het wel verstandig is met de huidige voeding om al die dingen erop aan te sluiten?

Zo niet, Welke voeding raden jullie mij dan aan. het liefst de prijs zo laag mogelijk. dus 30 euro zal mooi zijn!
(zit erg krap bij kas, maar wil wel wat leuks hebben:D)

alvast bedankt.

een andere voeding zal je wel nodig hebe 350 is echt krap aan en neem ook aan dat deze geen merk zal zijn.
eerlijk gezegd heb je geen fatsoenlijke voeding onder de 50 euro.
laat de rommel van trust, sweex zo legen.
dezen heben niet veel vermogen al staat het er wel op.

Laatst bewerkt:
alvast bedankt voor jullie snelle reacties!

Virtuosa: Maar in principe zal ik ze straks nog wel op mijn 350 Watt kunnen aansluiten. kan het alleen zijn dat ik over paar weken wat problemen krijg met mijn computer?

die voeding die paranoid me aanwijst lijkt me opzich ook wel een goeie.
Omdat OCZ wel goed merk is.moet ik alleen nog ff 3 weekjes wachten voor dat k dat geld heb:p

Maar ik kijk bijvoorbeeld op Gistron.nl. daar heb je voor 30 euro de voeding PSU MS-Tech MS-N750. 750 Watt. die is dus grootte onzin? en die haalt er niet meer uit als die 500 Watt van OCZ?:p

MS-tech is een slecht merk en helemaal als ze voor 30 euro 750 watt kunnen leveren.
Het merk is te vergelijken met Sweex of HKC.

Heel Slecht:
Deze voedingen kunnen je systeem echt in de problemen brengen. Dit soort voedingen zou niemand moeten kopen.

HKC
Linkworld (Yellow Dragon)
MsTech
Q-tec
X-Gear / Xitac
Spire
Sweex
Trust
Techsolo

mm, oke!

Dat is wel jammer, dacht voor een mooi prijsje ben ik wel klaar, maar nee:(

Overigens heb ik ook topic gezien waar ze de merken aanwijzen als goed slecht of redelijk etc, alleen Codegen komt er ook niet goed vanaf.
Maar mijn codegen houdt het al 2 jaar vol ongeveer:shocked:

ik ga denk ik dan maar binnenkort die OCZ halen.
Eerst maar eens Hardware.info erbij halen.

Laatst bewerkt:
Echt goede voedingen rond die prijs zijn er niet echt. Ze zijn er wel maar dan met een stuk minder wattage en dan betaal je 35 euro. Met deze voeding heb je upgrade mogelijkheden en hij is nog niet duur ook.

Oke Bedankt!

Ik ga binnenkort eerst een proberen om paar van de fans aan te sluiten op me huidige voeding.

Wanneer kan ik merken dat het teveel is? hopelijk niet met een explosie.

Daarna zal ik een Voeding kopen van een A-merk, goedkoopste prijs. En alle mogelijke reviews lezen:thumb:

De voeding is van een slecht merk dus dicht bij de grens van het max. wattage of er zelfs overheen gaan kan je hardware beschadigen. Wat je zult merken is dat er rook uit je voeding komt.

Oke, bedankt.

Word maar even een lening aanvragen bij me ouders. geduld heb ik niet:o

hiermee is mijn vraag wel opgelost:D

Maar mijn codegen houdt het al 2 jaar vol ongeveer:shocked:
't is ook niet dat ze er per sé eerder mee op houden. Maar een 500W levert bv maar echt 350W. De spanning die eruit komt is vaak niet constant. Om over een constant vermogen nog maar niet te spreken. Maar als je ze niet overbelast hoeven ze niet minder lang mee te gaan hoor.

't is ook niet dat ze er per sé eerder mee op houden. Maar een 500W levert bv maar echt 350W. De spanning die eruit komt is vaak niet constant. Om over een constant vermogen nog maar niet te spreken. Maar als je ze niet overbelast hoeven ze niet minder lang mee te gaan hoor.

maar mijn 350 wattje houdt het toch aardig vol tegen 4 harde schijven, 1 dvdwriter, en me moederbord en processor en videokaart!:P

maar kan jij antwoord geven op mijn laatste vraag?:D

Dat klopt. coolermaster schijnt wel goed merk te zijn.
Maar ik ga toch denk voor een 500 Watt. zit ik toch wat ruimer. Alleen wel redelijk boven budget:confused: iedergeval via thiando. scheelt zo weer 6 euro verzend kosten. gelukkig binnenkort jarig:cool:

zal ik voor de ocz stealthxstream 500W of ocz modxtream pro 500W?:D

het is ocz stealthxstream 500 w geworden. heb hem morgen in huis:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan