Nieuwe voeding voor mijn computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

valkeringrick

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2011
Hoi allemaal,

Ik wil graag een nieuwe voeding kopen voor mijn computer omdat ik denk dat mijn oude voeding kapot is. (De pc wil namelijk niet meer aan..)
Maar hoe weet ik nou, welke voeding er geschikt is voor mijn computer?

Kan iemand mij misschien uitleggen welke voeding ik nodig heb?

Groeten,
Rick.

Hoi,

Over het algemeen zal je een atx voeding moeten kopen maar ik zou even je hardware melden en kast of als het een merk pc is merk en type.

Eigenlijk wilde ik de specs er al bij zetten, alleen kan ik ze nergens vinden.
De computer is van het merk Packard Bell.

Hoi,

Staat daar niet ergens type op misschien achterop of zo

Hoi,

Zou allemaal kunnen maar ik zou toch even naar je gegevens kijken missschien op etiket van je voeding type etc.

20120903_161520.jpg20120903_161635.jpg

Dit is het etiket van de oude voeding die er nu in zit..
20120903_161836.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Het is een gewone atx voeding van 250 watt dus als de pc standaard is en geeen hardware is veranderd kan je ook een ander mek atx voeding kopen van 250 watt of wat meer bv deze

Oke, die ziet er inderdaad ook goed uit. Er is voor de rest niets aan de hardware verandert dus zou ik dan ook die andere voeding kunnen kopen van die advertentie die ik je net liet zien?

Het is eigenlijk de computer van mijn broertje en ik wil er eigenlijk niet teveel geld voor uitgeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ja maar ik zou geen tweedehands voeding willen is iets wat je hardware kan kapot maken als hij niet in orde mag zijn ik zou voor een nieuwe gaan gaat waarschijnlijk ook weer wat langer mee;)

Laatst bewerkt:
Oke, dat is inderdaad een goeie tip! Bedankt alvast voor je snelle reacties en ik ga kijken of ik de computer weer kan maken. Nogmaals bedankt! ;-)

Hoi,

Geen dank en succes wat het ook wordt informeer anders eens bij de plaatselijke pc boer misschien heeft die wat voor je scheelt allicht verzendkosten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan