Nieuwe voeding??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeytjee

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Heej

ik heb weer ff een vraagje, ik heb net een nieuwe videokaart gekocht, en er staat bij requirements 450 watt voeding en voor crossfire 550 watt voeding, nu is de vraag wat is crossfire en wat moet ik nemen een 450 watt of een 550 watt voeding?

PS maakt de voeding wat uit vor het moederbord?

MT

Crossfire geeft je de mogelijkheid om 2 videokaarten te laten samenwerken, bij Nvidia kaarten heet dat Sli.....
Voeding moet je zo zwaar mogelijk kopen en van een gerenommeerd merk.
maw je kunt beter een 600 Watt nemen als een 450, kun je voorlopig weer even mee vooruit.

Crossfire geeft je de mogelijkheid om 2 videokaarten te laten samenwerken, bij Nvidia kaarten heet dat Sli.....
Voeding moet je zo zwaar mogelijk kopen en van een gerenommeerd merk.
maw je kunt beter een 600 Watt nemen als een 450, kun je voorlopig weer even mee vooruit.

Oh oke thnx maar ik weet nou niet wat voor voeding ik moet kopen, ik heb wel een lijst met a merken, maar ik weet niet of mijn moederbord dat aankan ik zie allemaal dingen zoals ATX 2.0 enz
dit is mijn moederbord

enn het wattage maakt toch niets uit voor het moederbord?

Wattage maakt inderdaad niets uit voor je mobo.
Wat ik zo zie heb je een ATX-voeding nodig, maar daar zijn 'r volgens mij meerdere typen van.
Dus eerst goed info-en in de winkel of op de site of het allemaal wel gaat passen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan