Nieuwe WD 1 TB

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwinbeback

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2007
Berichten
61
Hallo,

Gister is mijn oude hardeschijf ( Maxtor 250 GB SATA ) doorgebrand. Ik heb gelijk een nieuwe gehaald een WD 1 TB.
maar sinds ik deze er dus in heb is mijn computer heel erg traag geworden waar zou hem dat aan kunnen liggen?

M.v.g.

Erwin
 
Ja de green versie 64mb cache het probleem is trouwens met windows xp en Vista zelfs met de installatie's van de beide OS'en
 
Hoi,

Ja ik denk dat het komt omdat ze in toeren terug gaan ik zelf gebruik ze ook maar niet als c-schijf voor dit feit maar misschien dat een ander nog een ander idee hierover heeft
 
Puur omdat het niet vermeld word, windows opnieuw geinstalleerd? Ook alle drivers?
 
Ja windows, er staat meestal niks op als je hem nieuw koopt toch? En als de installatie van windows zelf ook traag is zoals aangegeven. Kan het toch moeilijk aan de drivers liggen.
 
Nog iemand enig idee? anders breng ik hem terug naar de winkel en ruil hem om:confused:
 
Hoezo kan het moeilijk aan de drivers liggen? Ik bedoel als je die niet hebt geinstalelerd loopt alles niet zo lekker als het zou moeten. Tevens geef je niet aan of je de drivers hebt geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan