Nieuwe website op andere host

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdeBruin

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2012
Berichten
73
Er is jaren terug een website naam aangevraagd en heeft ook een tijd ergens gedraaid. Dat is ergens versloft en de website is al tijden uit de lucht. Kan ik nu met deze www.xyz.nl naam gewoon op mijn eigen computer een nieuwe website ( ipv de ooit gebruikte host ) deze site in de lucht brengen? Of moet ik op de een of andere manier de naam xyz verhuizen naar dit ip adres ofzo.
 
als je nog bij de dns records van je domeinnaam kan kun je gewoon een record aanmaken en naar jouw computer laten doorsturen.

Let wel op dat je pc dan 24/7 aanmoet staan. Anders is je website alleen bereikbaar als je computer aanstaat.
 
Van die 24uur van de PC is me duidelijk. Nu weet de man waar het omgaat alleen dat hij bij een leverancier een naam heeft besteld en jaarlijks een kleine fee betaald. De website werd hem te duur en teveel gedoe met aanpassen etc. - vandaar ermee gestopt. Nu wil hij eerst een eenvoudige website met mij opzetten en eens zien waar dat toe leidt. Maar ik heb dan wel het www.xyz.nl nodig om een en ander te tonen. ( begrijp dat Dreamweaver life test functies heeft etc. ) We willen gewoon een site in de lucht hebben om zijn omgeving e.a te laten zien en lekker te spelen. Hoe verhuis ik een en ander.
 
Heb je ook een admin panel waar je in kan? of echt gewoon niets?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan