Nieuwe website Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Berichten
1.300
Ik vraag het maar hier, want de helpdesk bij Ziggo is hopeloos...wachten..ben je a/d beurt wordt de verbinding zomaar verbroken.

Hun aangepaste site ziet er wel zo onoverzichtelijk uit. Ik wil gewoon naar mijn webspace bij hun om wat bijgewerkte pagina's te uploaden.

Neen dus. Meer mensen hier last van of ben ik de enige?
 
Ja, dat begrijp ik, zover was ik ook wel intussen.

Log ik in, kom ik in de emailmode, nou daar hoef ik niet te zijn.

:mad:
 
Heb het gebruikersforum van Ziggo als gast bekeken en gelezen.
Wat me opvalt, niemand daar die klaagt over de webspace, tenzij er niemand de gratis space gebruikt dan.
Ik lees meer klachten over snelheid en andere disicplines, dat werkt bij mij allemaal prima.

Nogmaals log ik in voor toegang tot de webspace, kom ik op de webmail pagina...:(

Mijn extensie voor email is nog wel @home.nl, maar daar kan het toch niet aan liggen?

:evil:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan