nieuwe website

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou het geheel niet in rood uitvoeren, maar wat meer variatie aanbrengen.
Alles in rood nodigt niet uit tot lezen.
Verder vraag ik me af waar je verder links wilt plaatsen.

Mvg Sigma

de links die in dat hele kleine rode blokje staan zijn de enige links... er komen niet meer links op....

Mjah, zo erg is rood op wit nog niet zo te zien. Ik krijg iig geen last van me ogen. Ook vind ik et er rustig en netjes uitzien.

Dus wat mij betreft een: :thumb:

Ik zou de teksten in de blokken uitlijnen, staat wat minder "rommelig"

en vindt u er bij ons maar 2
of 3, wij hebben dan name-
lijk alleen de websites er
neergezet waar u echt wat
aan hebt. Dat bespaart u een hoop surftijd

Zo zou je bijvoor-
beeld bij andere websites
10 links bij een bepaald
onderwerp kunnen vinden

(3 taalfoutjes) :D

Laatst bewerkt:
Ik vindt het een mooie site! :thumb: Het is niet al te druk maar juist heel rustig. Het verdient een :thumb:

dude90

Alles in rood nodigt niet uit tot lezen.

Volledig mee eens, ik vind het wel een leuke website maar het is me te eentonig, ook vind ik het er uit zien als een website waar ik na 10 sec al weer weg ben zonder er ook maar iets van gezien te hebben.

Als ik me erin verdiep en wat langer kijk zie ik dat het een leuke site is maar het is niet echt mijn smaak.

Ziet er goed uit het is :thumb:

Greetzz York

Misschien een ander kleurtje gebruiken voor je tekst bv. zwart en dan kan je voor de rest rood in combinatie gebruiken met oranje-geel? Toch wat afwisseling in je kleurenpalet steken. Anders oogt het best professioneel :thumb:

de rode kleur vind ik niet echt uitnodigend.

ik weet niet of het komt doordat ik met opera surf maar:
-links en rechts van de titel lopen twee lijnen die precies niet gelijk lopen met die in de titel zelf...
-bij 'Wat?' en 'waarom?' loopt het kader niet door (ter hoogte van de titel aan beide zeiden onderbroken)

en je titel linkt naar een poolse/tsjechische site. Is dat de bedoeling?

Vergeleken met de andere sites die je al gemaakt hebt, is deze site slechts een slap aftreksel. Zoals al eerder werd opgemerkt is het er saai en, aangezien alles er hetzelfde uitziet, is er niets wat je aandacht trekt, laat staan vasthoud.
Joop

De tekst door de belijning heen vind ik qua lay-out erg lelijk. De gekozen letter vind ik te grof voor een tekst.
Ik zou ook een copywriter laten kijken naar de tekst, hier en daar is je interessante aanbod wat knullig beschreven ( bv. wij zijn een aantal webdesigners die...).
Succes met je site!

Het ziet er wel redelijk uit in opera zonder overbodige troep. Ik gebruik mijn eigen styl sheet dus erg rood is het niet voor mij (ik hoef geen layout alleen maar informatie). Ik zou inderdaad de tekst wat formeeler schrijven vergett niet dat de inhoud het gene is waarvoor bezoekers komen.
Je links (home,romans, contact) niet die linken naar een site die ik op mij eigen host moet hebben??? (http://romans/)

bedankt voor jullie opmerkingen! Ik zal er nog wel even aan moeten werken.. vooral aan de kleuren...

En over die links van http://roman/ enz. dat staat er alleen omdat ik het nog niet af heb... dit is alleen nog maar de lay-out later ga ik het verder verwerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan