Nieuwe website

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickjw

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2013
Beste techneuten,

Een paar maanden terug ben ik mijn eigen bedrijf begonnen, en daarbij hoort uiteraard een mooie website!
Zelf vind ik het mooi, dat is al punt 1. Maar wat vinden jullie ervan? Wat zou ik beter kunnen doen of wat zou ik erbij moeten doen?
Graag een uitgebreide feedback, als dat niks voor u is...neem alsnog een kijkje!
Control your Computer te Ede, link verwijderd vanwege het Helpmij regelement!

Bij voorbaat dank!

~Rick

Laatst bewerkt:
Ik weet weinig/niets van layout/kleuren/etc., maar ik geef je de tip om het woord "simpelweg" niet te gebruiken.

Zo zou ik "om zo bijvoorbeeld simpelweg een werkplek in te richten." en "Wilt u simpelweg een nieuwe desktop of laptop?" anders opschrijven:
", bijvoorbeeld voor de inrichting van een werkplek." en "Heeft u alleen behoefte aan een nieuwe desktop of laptop?"

Enne... Je hebt reclame op je website. Er verschijnen óók reclames van bedrijven die concurrent van je zijn! Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
"MKB systeembeheer
digiterra.nl
Professioneel IT beheer, beter werkende systemen ! 070 - 4276868"

Tijs.

Laatst bewerkt:
Verplaatst van algemene vragen naar site check.

Gezien het commerciële karakter van de website mag je deze verder niet gebruiken op Helpmij tenzij wij hier toestemming voor hebben gegeven. Op 29 juni heb je hier al informatie over gekregen.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Hoe gaat een leek jou vinden? de website naam vinden ze lastig (lang en Engels)?
Maak van je mailadres een type dat altijd blijft bestaan... Als je een klantenbestand krijgt en je wilt van UPC af... dan krijg je weer een ander provider mail adres.
Hotmail en gmail lijken wat minder professioneel maar blijven.
Denk er zelf over n.

Het is een rustige site, maar wel relatief veel regels om te schrijven wat je wilt.
Kun je dat niet in een samvanttingsvorm doen?
Voor particuluren kunnen wij:
* installleren
* virussen en trojan opruimen
* harde schijven vervangen
* andere hardware vervangen

Voor bedrijven:
* test
* test

Pas zelf aan.

In de tekst: probeer ik te vermijden, zeker zakelijk zeer ongebruikelijk.
meer iets als:
wij kunnen dit of dat voor u doen of betekenen:...
of
CYG kan dit of dat...
Loop alle paginas na.

Opmaak: letter is rustig maar ...hij komt niet scherp over.

En ik krijg ad's op mijn scherm.. oa van andere bedrijven die pc's repareren... dat zijn jouw concurrenten en komen dus op jouw site...:evil:
Welke hosting provider heb je nu?

Laatst bewerkt:
Het woord "simpelweg" niet gebruiken en zeker niet 2 keer achter elkaar!
Hou het simpel doch wel met de nodige informatie.
Op de home page heb je eigenlijk 2x geschreven waarom ze jou moeten inschakelen.
Je begint er al mee...en als laatste zet je het eigenlijk weer neer.
En de volgorde klopt niet helemaal. De zin : De doelstelling van CYC is om voor elk probleem een goede oplossing te vinden.
zou eigenlijk als laatste moeten worden neergezet.

Verder zou ik een contactformulier maken. Altijd handiger omdat (is mijn ervaring) mensen liever mailen dan bellen.
Vermeld ook wat men moet betalen aan reiskosten zodat men weet waar ze aan toe zijn.

Edit: de ads die anderen zien, zie ik niet maar ik heb dan ook een adblocker. Ik zelf zou dus niet die ads op je website zetten, je wilt immers niet je concurrentie aanbieden.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de feedback iedereen, ik hoor vaker dat de layout niet helemaal scherp lijkt. Daarom ga ik de layout volledig aanpassen!

So wie so even door de spellingscontrole van Word halen of zo... (niet de website spelling want die doet totaal niet aan stijlfouten e.d.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan