Nieuwe werk computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maartenvd

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2011
Nieuwe werk Computer

Ik wil een nieuwe werk pc samenstellen met een buget van max 900 euro, goedkoper mag altijd:p ga de nieuwe pc gebruiken voor mijn webdesign bedrijf.

Doel: programmeren, foto/video bewerking, internetten, enz.
Assemblage: laten doen
Besturingsystemen: windows 7
Adobe photoshop, Illustrator, enz (moeten feilloos kunnen draaien, dus een goede videokaart) software zelf in bezit
Randappartuur: ik heb een monitor, toetsenbord, muis.

Er moeten ook veel programma's tegelijk kunnen draaien, zonder verlies van snelheid(multitasking)

alvast bedankt,

Phenom x6 + een redelijke videokaart zoals GTX460 of HD6850 lijkt me prima voor jou
ik zal even wat inelkaar schroeven

EDIT:klikerdeklik

Phenom II x6 1100T
2 x 1TB HDD Samsung Spinpoint F3 lekker snel en erg veel data opslag (kan je ook in RAID 0 opstelling zetten)
2x4GB DDR3 Kingston Value ram
GTX460 Videokaart zal het designen prima aan kunnen
Coolermaster Elite 333 behuizing
Scythe mugen CPU koeler om de pc lekker stil te houden
600watts OCZ StealthXstream A-merk voeding
Windows 7 64BIT
4launch doet de assemblage je krijgt hierbij 2 jaar garantie

de Phenom X6 (hexacore) cpu is erg goed in het renderen en bewerken van videomateriaal hij is ook erg snel in het multitasken

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie, ziet er goed uit wat je hebt samengesteld,
Ik weet niet waarom, maar mijn voorkeur gaat eigenlijk altijd uit naar een intel, maar als jij zegt dat deze ook prima is, ga ik daar van uit!

als je intel zou nemen zou het een i7 zijn en die zijn altijd een stuk duurder dus hou het maar op amd x6 zoals in firest0rm's systeem.

Zit hier wel een netwerk kaart in? om de pc aan te sluiten op internet, of is dat niet nodig?

netwerk kaart zit tegen woordig standaard op het moederbord gebakken

will je draadloos dan heb je wel een kaartje nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan