nieuwe xp en nu geen toegang meer tot bev. map

Status
Niet open voor verdere reacties.

kelderhuis

Gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2006
Berichten
5
Hallo allemaal,

ik heb het volgende probleem, na een vastloper van de hd heb ik xp pro geinstalleerd.

Nu wil ik de fotos ed van de hd afhalen die ik nog wel aan de comp. heb hangen echter door de beveiliging van de gebruiker ( ik dus) kan ik er niet meer in kan wel met partition magic bladren en zien dat ze er staan maar verder niet.
Nu weet ik dat wanneer ik de schijf formateer naar een fat32 de beveiliging eruit is, maar nu is het probleem dat elders op de schijf fouten zijn welke worden aangegeven met code 1556 in partition magic.

WT MOET IK DOEN OM TOCH DE FOTO'S TE BEHOUDEN?????

Radeloos...
 
kelderhuis zei:
Hallo allemaal,

ik heb het volgende probleem, na een vastloper van de hd heb ik xp pro geinstalleerd.

Nu wil ik de fotos ed van de hd afhalen die ik nog wel aan de comp. heb hangen echter door de beveiliging van de gebruiker ( ik dus) kan ik er niet meer in kan wel met partition magic bladren en zien dat ze er staan maar verder niet.
Nu weet ik dat wanneer ik de schijf formateer naar een fat32 de beveiliging eruit is, maar nu is het probleem dat elders op de schijf fouten zijn welke worden aangegeven met code 1556 in partition magic.

WT MOET IK DOEN OM TOCH DE FOTO'S TE BEHOUDEN?????

Radeloos...

Haal de HD er uit ,en hang hem bij een andere PC er in als Slave ,vriend kennis buurman,en kijk zo eerst of je ze er af kan halen.
Doe ook verder niets meer er mee ,dan maak je het alleen maar lastiger om wat terug te krijgen
 
Sorry jongens (en meisjes) maar het helpt niet

De schijf achter een ander comp hangen, geeft ie aan: toegang geweigerd.
omdat ik mijn account beveilgd had met een wachtwoord.

en die link van microsoft gaf aan dat ik naar de map beveiliging moest die ik niet heb.
 
Als je in mapopties eenvoudig delen van bestanden en mappen de vink weghaald, dan krijg je een extra tabblad erbij met de optie beveiliging, daar kun je jezelf eigenaar maken en/of de rechten overnemen van die map of bestand.


Blader eens door de mogelijkheden en er gaat een wereld voor je open.:shocked:
 
Dan kun je hem op opgelost zetten :thumb: , alhoewel er niets is opgelost, het is geen oploskoffie.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan