Nieuwe XP installatie doet raar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Braincrackor

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo,
aangezien mijn pc helemaal traag ging enzo, heb ik besloten om de schijven te formatteren en een nieuwe xp installatie erop te zetten.
zo gezegd, zo gedaan.
maar nu doe me nieuwe windows ontzettend vreemd.
ik kan niets veranderen kwa instellingen enzo.
als ik bijvoorbeeldnaar eigenschappen wil geeft ie deze melding:

windows cannot acces the specified device, path, or file. you may not have the appropriate permissions to acces the item.

iemand enig idee wat dit is en hoe ik er vanaf kom, want dit schiet zo niet op natuurlijk!
alvast bedankt!

Hoi,

Neem aan dat je ook al je hardware drivers hebt geinstalleerd zoals moederbord driver videokaart driver etc.

Modag

nee dat niet, maar dat kan ook niet.
aangezien ik geen internet verbinding kan maken, want dan geeft ie weer die melding

Hoi,

Heb je geen cd-rom van je moederbord of als het een merk pc is daarvan en anders zal je via een usb stick je drivers moeten downloaden van de site van het moederbord of merk, dit op de pc/notebook waarop je nu zit.
Of op een cd-rom branden
Modag

Laatst bewerkt:
goed idee!
alleen enig idee hoe ik erachter kom wat voor drivers ik nodig heb?
weet namelijk niet wat voor moederbord enzo ik heb.
Ik weet wel dat ik een asus barebone, Pundit-R heb.

Hoi,

Lijkt mij het beste en het makkelijkste om gewoon even op het moederbord zelf te kijken.

Modag

nu doet het toetsenbord t ook niet meer, jezus wat een kankerding!
bedankt voor je hulp maar ik heb een beter idee, ik flikkr dit k*tding uit het raam en koop morgen een Apple Macbook! Hoppa, probleem opgelost!

zoals ik al zei, iig bedankt, en sorry voor de woudeuitbarsting xD maar ik word gek van die fokking windows sh*t!!!

toch nog eens opnieuw proberen te instaleren.Denk dat daar ergens fout gaat.....
De melding zou aangeven dat je niet bevoegt bent voor het "aanpassen" van "dingen"

Ho wacht even met gooien probeer eerst eens wat frankwannet oppert.
En vooral rustig blijven met pc's en deze hitte.
Modag

hahah, ja ik zal hem nog even aan de praat te krijgen met weer een nieuwe installatie.
maar ik kan er gewoon niet zo goed tegen als het niet mee zit xD
haha, naja ff proberen dan maar, en anders toch maar heel stiekem iets anders proberen (maar verder zeg ik niets ;))
mochten jullie nog meer ideeen hebben, vertel maar, wil zo veel mogelijk weten over deze sh*t om dit in de toekomst te verkomen!

waar woon je en door welk raam komt ie ???
dan vang ik hem ff op

op de asus site zijn de drivers van die bare bone gewoon te downloaden

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan