nieuwere versie doet het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter roby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
heb een nichtje die heeft msn op haar win 98 waarschijnelijk 4.7 maar nu krijgt ze telkens als ze msn opstart te zien dat er een update is als die wil downloden zegt de pc kan bestand niet downloaden als ze op nee klik gebeurt er ook niets en gaat msn ook weer offline , dus wat ze ook doet ze komt niet meer online ???

Misschien is het Windows Messenger die geïnstalleerd is? Dan moet je die verwijderen via Configuratiescherm -> Software en vervolgens bij messenger.msn.nl MSN 6 downloaden.

Geplaatst door Lekkere Kwal
Misschien is het Windows Messenger die geïnstalleerd is? Dan moet je die verwijderen via Configuratiescherm -> Software en vervolgens bij messenger.msn.nl MSN 6 downloaden.

De Windows Messenger 4.7 die geïntegreerd was in XP kun je (helaas) niet op die manier verwijderen...

Wat die update betreft moet je nichtje uitkijken, want dat zou weleens lop.com kunnen zijn - zich voordoend als een update voor Messenger. Niet installeren dus! Wil ze de nieuwste Messenger, dan moet ze de oude verwijderen (mocht dit Windows Messenger 4.7 inderdaad zijn, dan kun je via de zoekfunctie van Helpmij wel vinden hoe die te verwijderen, ik weet het zo niet uit mijn hoofd) en de nieuwe gewoon downloaden en installeren van http://messenger.msn.com/. Niets downloaden en installeren vanuit een pop-up schermpje, want dat is waarschijnlijk misleiding door lop.com! (Velen hebben langs die weg MySearchNow en dergelijke ellende binnengehaald.)

Vervelende is dat ze een eind van me afzit en dus niet makkelijk dat over te brengen ben zelf op de hoogte van spyware ik zou haar ook een haijack kunnen laten doen maar word te ingewikkelt voor haar ik heb haatr al de 4.7 laten verwijderen en nu is ze bezig met het downloaden van een nieuwe , thnx tot zover

Zo heb ik Windows Messenger 4.7 verwijderd:

Ga naar Start\Uitvoeren en typ (of plak) deze opdracht in het veld en druk op OK.

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Geplaatst door buffy

De Windows Messenger 4.7 die geïntegreerd was in XP kun je (helaas) niet op die manier verwijderen...
Hij zegt zelf dat op die pc Win98 draait dus jouw tip is hier niet van toepassing.
Geplaatst door roby
kan 6.0 draaien op win 98 ??
Nou, als je MSN gaat downloaden op die site, geeft hij meteen de nieuwste versie voor jouw besturingssysteem. Aangezien dat bij jou 6.0 zal zijn, lijkt het me redelijk logisch dat het gaat werken, omdat ze het anders niet die versie voor Windows 98 aanraden nietwaar :confused:
Je mag ook zelf wat initiatief tonen hoor, websites bijten niet ;)

Laatst bewerkt:
Hij zegt zelf dat op die pc Win98 draait dus jouw tip is hier niet van toepassing.

Sorry, daar had ik even overheen gelezen.

Je mag ook zelf wat initiatief tonen hoor, websites bijten niet ;)

Waar slaat dat op?

Probleem is ik zit hier op een hoop km afstand en heb geen 98 bijde hand dus weet niet wat ze aanraden bij 98 , daar komt bijdat op een andere pc beneden mijn adviezen moet volgen dus dat is linkje opschtijven naar boven lopen je kent dat wel als ik daar zou zijn was het al gefix denk ik,en je weet hoe kids in paniek kunnen zijn zonder msn :D
,

ik doel eigenlijk meer op de toon van je berichten....

maar laat maar, ik ben hier geen mod

lief buffy dat je het voor me opneemt , maar lekkerekwal weet dat ik vaker op het forum ben en het zelf zou kunnen weten , maar het gaat nu niet om mijn pc en ik heb geen 98 bijde hand als ik naar die site gaat geeft ie voor mijn 6.0 aan maar weet niet wat er gebeurt als mijn nichtje naar die site gaat ze zit nu als klap op de vuurpijl ook nog eens zonder internet dus word moren verder gaan , maar iedergeval bedankt allen tot zo ver :D

Geplaatst door roby
lief buffy dat je het voor me opneemt , maar lekkerekwal weet dat ik vaker op het forum ben en het zelf zou kunnen weten , maar het gaat nu niet om mijn pc en ik heb geen 98 bijde hand als ik naar die site gaat geeft ie voor mijn 6.0 aan maar weet niet wat er gebeurt als mijn nichtje naar die site gaat ze zit nu als klap op de vuurpijl ook nog eens zonder internet dus word moren verder gaan , maar iedergeval bedankt allen tot zo ver :D
roby, je kunt voordat je gaat downen ook nog aangeven om het besturingssysteem te veranderen...
zo kun je dus een msn voor bijv win98 downen, als je zelf xp hebt (o.i.d.)
hier zie je de link staan: Besturingssysteem wijzigen, klik hier op en je kunt win98 kiezen.

maar het probleem is nu ook opgelost :)

watch dog thnx

Was dit bericht helemaal vergeten , het is niet opgelost geworden , en auke nog bedankt voor je tip .
De pc bleek vol problemen te zitten en zal een deze dagen helemaal leeggehaald worden .
Dan neem k aan dat dit probleem ook niet meer speelt dus geef hem de status opgelost , bedankt voor jullie reacties iig:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan