Nieuwsbrief van Publiser

Status
Niet open voor verdere reacties.

josephine100

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Hallo allemaal,
Ik hoop dat ik de vraag op de goede plek stel...
In publiser heb ik een nieuwsbrief gemaakt, met allemaal figuren en tekst daarin. Maar als ik hem dan verstuur via outlook(niet als bijlage) en de mail komt aan dan is alles helemaal door elkaar gehusselt. Ik had ergens gelezen(volgends mij op dit forum) dat je de nieuwsbrief dan moet omzetten in HTML, maar hoe doe je dat? En wat is anders een mogelijke oplossing?

Groetjes Josephine

Je kunt dit probleem redelijk tackelen door eerst je hele publicatie te selecteren, daarna groeperen en daarna een webpublicatie maken. Op die manier blijven de onderdelen van je publicatie op een "vaste"plaats ten opzichte van elkaar. Probeer het eens en kijk of je er iets mee kunt.

Bedankt voor je antwoord. Ik heb hem geselecteert en gegroepeerd, en daarna opgeslagen als web pagina, dat bedoelde je toch? Ik ga hem nu versturen kijken hoe hij eruit ziet...

EDIT: Ondertussen heb ik heb verstuurd en ontvangen... de inhoud is minden gehusselt dan eerst maar het is nog steeds niet zoals het hoort! ik had ook ergens gelezen dat je hem kan omzetten in pdf-file, hoe moet dit???

Laatst bewerkt:
PrimoPdf installeren. Wanneer je je publisherbestand (of welk bestand dan ook) wilt omzetten naar pdf kies je voor [afdrukken] en selecteer je je PrimoPdf-printer. Primo slaat je bestand dan als pdf op op je hdd.

Uitlezen doe je met Foxit

Een pdf als achtergrond in een mail versturen kan weer niet dacht ik. Wel kan hij mee als bijlage

Ok bedankt voor je antwoord, maar het gaat erom dat ik dus de nieuwsbrief kan sturen in het bericht vak(als achtergrond dus zoals je zij) en dus niet als attachement.
Weet iemand anders of je hem in pdf-formaat als nieuwsbrief kan sturen?
Groetjes Josephine

ok bedankt maar mijn engels is niet zo goed...(ben nog maar 13) ik kan denk ik ook wel een nieuwsbrief online zetten bij me site want ik heb nog wel ruimte, en zet ik gewoon in een email naar iedereen die de nieuwsbrief krijgt die link...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan