nieuwsgroep

Status
Niet open voor verdere reacties.

epbkr

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Berichten
83
Ik wil weer muziek kunnen downloaden, vroeger gebruikte ik kazaa of limewire maar ik heb geen beveiliging op mijn pc dus daar haalde ik veel te veel trojans en virussen mee binnen. Ik heb me nu laten vertellen dat dat met nieuwsgroepen niet zo is. Ik heb geprobeerd om via casema (mijn provider) lid te worden van de casema-nieuwsgroep maar dan moet je outlook gebruiken en die staat nog steeds op mijn oude provider (het net) en kan ik niet gebruiken.

Heeft iemand een idee om: 1. mijn outlook te veranderen naar een mailadres dat ik wel kan gebruiken, en 2. of er (gratis) nieuwsgroepen zijn waar ik geen outlook hoef te gebruiken?
 
gebruik je outlook nog voor een hetnet adres dan?

je kunt toch in outlook een nieuwe account aanmaken
 
Lees de link van Bertus goed door.
Outlook(express) is echter alleen geschikt om tekstberichten uit de nieuwsgroepen te halen en niet voor de binairies(de bijlages), daarvoor heb je een speciale newsreader voor nodig en een provider die dit ondersteund.

En het feit dat uit de nieuwsgroepen veilig te downloaden is is een fabeltje.
Nieuwsgroepen is een heeeeeeeeeeeeeeeeelllleeeeeeee grote bron en dekans op het binnen halen van een virus of malware is evengroot als het internet of de p2p lijnen zelf.

En het niet hebben van veiligheids software is op zich al niet slim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan