Nieuwsgroepen - Bittorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ricky.v.d

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2004
Bestaan er andere mogelijkheden om mp3 en films te downloaden dan met Grabit of
Bittorent.

De nieuwsgroepen worden hier tegenwoordig gefilterd waardoor het onmogelijk is om nog dingen af te halen.

En Bittorrent is zo traag dat het haast onmogelijk is om iets af te halen.

Weet iemand andere mogelijkheden.

Alvast bedankt

Je kan dc++, limewire en een hele zooi andere p2p programma's gebruiken. Maar je kunt ook een payserver nemen voor nieuwsgroepen bijv www.eweka.nl

ik heb ook een payservertje en dat bevalt me prima:)
binnen een uurtje heb je een dvd binnen :).
ik download @1200 kb/s

bittorrent is ook wel snel, maar dan moet je wel bij een geregistreerde site zitten, en niet bij een openbare :thumb:

hoe weet ik zeker als ik een payserver neem dat de snelheid echt 9omhoog gaat straks betaal je en dan doet ie het niet?

ik heb meestal niet zo'n haast met de downloads en dus download ik op een hele ordinaire "publieke" manier. Maar kijk eens naar de screendump, de snelheid valt soms nog wel mee...............

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    45,8 KB · Weergaven: 71
Tot voor kort was er geen probleem op de nieuwsgroepen, daar kon men met gemak op 20 minuten tijd een film van +/-700MB downloaden, vaste snelheid altijd dezelfde.

Bittorrent en alle andere p2p zijn maar af te wachten, snelheid laat te wensen over, en het is niet de eerste keer dat een downloading beeindigd wanneer deze bijna klaar is.

Ricky.v.d zei:
Tot voor kort was er geen probleem op de nieuwsgroepen, daar kon men met gemak op 20 minuten tijd een film van +/-700MB downloaden, vaste snelheid altijd dezelfde.

Bittorrent en alle andere p2p zijn maar af te wachten, snelheid laat te wensen over, en het is niet de eerste keer dat een downloading beeindigd wanneer deze bijna klaar is.

is er ook een gratis nieuwsgroep

Tegenwoordig worden die allemaal gefilterd en kan men niets meer vinden.

Ricky.v.d zei:
... en het is niet de eerste keer dat een downloading beeindigd wanneer deze bijna klaar is.
Voor mp3 heb ik Limewire, voor DVD Azureus en Bitcomet. Als je eerst een torrent hebt binnengehaald kun je zelf de downloads onderbreken als dat zo uitkomt. Later pik je via peer en seeds de download weer op.

Dit kan enkel als nog iemand de file ter beschikking steld, als dit niet het geval is dan is heel de download tevergeefs geweest.

Ik gebruik ook eweka en chello heeft ook nieuws groepen, maar dat is naar 24.00 uur beschikbaar en de performers is heellaagen met eweka zit ik Performers download is zeer hoog maar dat haal je in tijd er makelijk uit,

Niet nodig om een topic uit januari hiervoor omhoog te halen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan