Nieuwsgroepen (download via Sabnzbd) snelheid ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rayboy11

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2011
Hallo,

Ik download sinds gister voor het eerst met nieuwsgroepen...voorheen altijd met bitTorrent (max 2,1mb/s) maar dat hangt natuurlijk af hoeveel mensen er uploaden en met welke snelheid! daarom ben ik overgstapt op nieuwsgroepen zodat ik altijd me max snelheid heb!

Alleen nu het volgende. Ik starte wat downloads en downloaden de heletijd me max snelheid (2,1 mb/s) maar na 3 films gedownload gaat hij niet meer sneller dan 365 kb/s lijkt wel of er een limiet op zit ??? want als ik het programma start dan staat ie heel even op max en daald ie naar de 365 kb/s HOE KAN DIT?

of is er dus toch een limiet bij Sabnzbd ??

alvast bedankt!

het zit in ieder geval niet bij sabnzb (mits correct geïnstalleerd), mogelijk je internet provider, je nieuwsgroep provider of je verbinding

Nee, ik heb gewoon lan-kabel (100mbps) Nee maar de eerste 3 films deden het wel op volle snelheid alleen daarna leek het of het gelimiteerd werd naar 365kb/s ik had de freeserver van mijn eigen provider gebruikt (Kpn) nu heb ik voor 24uur een trial payserver getest (eweka) dan loopt ie wel gewoon weer max speed ! dus het word denk ik gewoon gelimiteerd?

bedankt voor de reacties !

grote kans dat KPN dit heeft ingesteld, ja. Sab kan snelheden aan tot 24MB/s misschien zelfs sneller dus in zulke gevallen is het vaak de provider

bedankt!

Oke, het kan wel 50mb/s aan, maar ja kpn heef limiet :(
Bedankt voor jullie reactie :thumb:

Dan wordt het toch, of langer wachten bij bitorrent of 7,50 euro betalen voor server en dan gewoon met 2,1 mb/s downloaden.

Raymond

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan