Nieuwsgroepen in outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsraden

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2007
Na de installatie van outlook 2007 kan ik nergens nieuwsgroepen instellen. Wie weet hoe en waar dat kan? In outlook express kon je kiezen tussen het aanmaken van e-mail accounts en news accounts. Het vervelende is dat outlook 2007 wel oulook express van mn pc heeft gegooid...

vreemd dat outlook 2007 outlookexpress heeft verwijderd heb je al gekeken of in "C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe" nog wel staat.
dit is outlook express
als je nieuwsgroepen wil lezen kan je het beste een newsreader gebruiken zoals grabit of newsleecher.
groetjes

MS Office Outlook heeft geen nieuwsgroepen. Outlook Express is onderdeel van Internet Explorer en kan naar mijn beste weten niet "door Outlook er af zijn gegooid".
In Outlook Express kun je dus wél nieuwsgroepen lezen, alleen moet je dan wel via je provider toegang krijgen tot nieuwsgroepen.
Maar tegenwoordig kun je ook via je browser toegang krijgen tot nieuwsgroepen, b.v. via Google.

NB: Outlook Express moet nog gewoon op je PC staan, inderaad even zoeken misschien.

probleem opgelost

>vreemd dat outlook 2007 outlookexpress heeft verwijderd

klopt, alleen de snelkoppelingen bleken te zijn verwijderd. En in m'n domme onnozelheid (?) nam ik aan dat Outlook 2007 minstens de mogelijkheden van Outlook Express zou hebben, maar die logica bleek dus niet te kloppen...

>als je nieuwsgroepen wil lezen kan je het beste een newsreader gebruiken zoals grabit

ik heb inmiddels een paar newsreaders uitgeprobeerd, en verlang niet meer terug naar outlook express...

Bedankt, dit wist ik niet. Al blijkt dat nu via een omweg outlook express wordt gestart om de nieuwsgroepen te gebruiken. Outlook 2007 kan dat dan toch zelf blijkbaar niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan