nieuwsgroepen KPN

Status
Niet open voor verdere reacties.

madmuppet

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
ik zit dringend om advies verlegen:

moet vanwege verhuizing afscheid nemen van mijn Tele2 Compleet abonnement. Jammer, want ik ben er erg tevreden over.

Ik overweeg nu KPN "BellenPlusSurfen Lite" maar.......... hoe zit dat met de ondersteuning voor nieuwsgroepen, en dan met name binaries? Ik kan daar niets over vinden. Worden nieuwsgroepen ondersteund? Hoeveel threads? Snelheid?

Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij worden nieuwsgroepen "gewoon" ondersteunt. Ik denk dat het net als een los ADSL-abonnement werkt.

De snelheid van de nieuwsgroepen is afhankelijk van je verbinding.

Voor zover ik weet worden de meeste groepen ondersteund door kpn.
Echter valt de retentietijd op deze server tegen, zie hier: http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/

Wat de retentie tijd en snelheid zou ik daarnaast voor 7.5 euro een payserver ernaast nemen. Gratis payservers zijn er genoeg, die hebben één groot nadeel en dat is de datalimiet.

ach, met de rententie komt het wel goed, ben meer benieuwd naar de snelheid en het aantal threads

internetplusbellen kpn

Ik heb zelf internetplus bellen van KPN en ik kan je vertellen dat niuewsgroepen worden ondersteunt.

Kijk, dat wilde ik nou weten.
Kan je me ook iets vertellen over de snelheid en het aantal theads Anno? (... ik ben volhardend, ja....) :p

Ik heb op dit moment een abonnement op internetplus bellen lite 42,95 per maand.
Hij doet ongeveer 4 a 5 uur over een film van 4,7 gigabite. Ben bezig om mijn abonnement te wijzigen.

Moetje het beter organiseren.... er zijn diverse gratis nieuwsservers beschikbaar.... :evil:

Ik heb zelf internetplus bellen van KPN en ik kan je vertellen dat niuewsgroepen worden ondersteunt.

Ik heb ook kpn internet+bellen maar het werkt niet. wat voor gegevens gebruik jij dan? news.kpn.nl? ik kan het nergens vinden. Voor je accountgegevens gebruik je dezelfde naam en pass als dat je voor je mail gebruikt?? ik kom er niet uit..:S

bedankt!

Je had beter een eigen vraag aan kunnen maken, dit topic stamt uit 2006...

De nieuwsserver van KPN is news.kpnplanet.nl volgens binaries4all.nl

ow haha, dat was dom van me..helemaal niet naar gekeken! ik dacht: het is zo irritant als er 1203 topics zijn over hetzelfde, dus ik reageer maar op deze :P maar bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan