nieuwsgroepen met KPN?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaxor

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Hoi mensen,

Ik ben aan het proberen om te downloaden via nieuwsgroepen. Heb al het een en ander doorgelezen op binaries4all.nl, maar het lukt allemaal niet zo.
Tot nog toe heb ik alleen SABnzdb gedownload, en nu probeer ik verbinding te maken met de nieuwsserver van kpn. Dit wil niet erg lukken, elke keer mislukt de verbinding jammer genoeg.

Zou iemand me kunnen helpen? Of misschien een alternatief dat beter werkt, andere nieuwsserver ofzo?

Stel alle hulp erg op prijs. ^^

Zou gewoon een payserver nemen zoals Eweka. Okay, je bent 7.50 per maand kwijt maar dan heb je ook wel iets wat werkt. Ik ben werkelijk nog geen één goed werkende gratis news server tegen gekomen zolang ik al download. Verbindingen werken niet of zeer matig en je hebt vrijwel geen retentie. Wij hebben het snelste Eweka account en die delen we met alle buren. Kost me vrijwel niks per maand.

heya, bedankt voor het zo snel reageren.

Ik dacht al dat het uiteindelijk daar op uit zou draaien. Wat is dan de beste payserver om te kiezen?
Ik zoek iets met een beetje een fatsoenlijk aanbod. Voor films, en anime vooral. Enig idee wat het beste zou zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan