nieuwsgroepen werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

joosje_32

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2003
ik ben aant uitzoeken of ik nieuwsgroepen kan bekijken maar volgens mij lukt het niet met mijn provider. Ik heb alles goed ingevoerd maar toch zegt hij dat ik geen verbinding kan maken. weet iemand anders goede servers? of iets anders wat ik kan doen

meer info graag.
bij welke provider zit je
en welke newsgroep(en) gebruk je?

ik zit bij @home en ik lees nog geen nieuwsgroepen omdat hij geen verbinding maakt met die nieuwsserver. ik wil gwoon wat mp3 enzo gaan downloaden

welke news server heb je aangegeven en met welke programma werk je?

ik gebruik outlook express en de server naam is news. bij @home geven ze deze naam aan maar leek mij ook al onlogisch

heb ik al lang allemaal gezien. maar is er geen andere server waar je op kunt kijken. heb ook al een email naar @home gestuurd

probeer eens de zoek funktie van Helpmij.nl

Hier vind ik binnen een paar seconden de volgende servers
testnews.home.nl
news.venlo1.lb.home.nl
news.rdc1.ov.home.nl
news.tilbu1.nb.home.nl
News.tilbu1.nb.home.nl
news2.tilbu1.nb.home.nl
news.landg1.lb.home.nl
213.51.144.6
news.groni1.gr.nl.home.com
news1.rdc1.ov.nl.home.com
news.almel1.ov.home.nl

De volgende moet ook op dit moment willen
newseast.1stconnect.com
voor gebruikersnaam gebruik je een willekeurige naam xxx.1stconnect.com
wachtwoord maakt niet uit

Laatst bewerkt:
Als ik Netdiag draai van @home zie ik dit al sinds dagen dat de newsserver/netwerk onbereikbaar is. Heb ook al mijn dns-cache geleegd en opnieuw opgestart.

Laatst bewerkt:
Ik zie zie dat het opgelosd is, maar heb toch maar effe nog een bijlage gepost!

Laatst bewerkt:
het was eigenlijk mijn bedoeling om films op mp3`s te gaan downloaden maar bij wat voor onderwerpen ofzo moet ik kijken. en zouden deze ook op die @home server staan

onwillige laptop

Hallo deskundigen,
Lang geaarzeld maar toch gedaan.Ik ben nu ongeveer, met tussenpozen, een jaar bezig een laptop met daarop W98 2e ed. in mijn netwerk te krijgen.
Netwerk bestaat uit 3 PC's waarvan er 2 win XP op staan en èèn met Win 98 2e ed. Alles werkt naar tevredenheid. Maar hang ik de laptop er aan, niets te zien. Tug aantal keren opnieuw geinstalleerd maar ik kom er niet uit. Apparaatbeheer zegt dat de kaart goed werkt de lichtjes branden of knippert. Ook rechtstreeks op de kabelmodum aangesloten gaf ook geen oplossing.Het lijkt me beter eerst maar eens een reaktie af te wachten voor ik verder in detail treed

In afwachting,
Henk

@ Henk

Ten eerste snap ik niet echt wat jouw probleem met nieuwsgroepen te maken heeft ??
en dit topic is al 2 maanden oud had je je vraag niet gewoon beter in een nieuw topic kunnen stellen.

Geplaatst door joosje_32
ik ben aant uitzoeken of ik nieuwsgroepen kan bekijken maar volgens mij lukt het niet met mijn provider. Ik heb alles goed ingevoerd maar toch zegt hij dat ik geen verbinding kan maken. weet iemand anders goede servers? of iets anders wat ik kan doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan